Skjære til madrass

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Dere som har kjøpt madrass og skjært til, hva slags madrass har det vært og hva har dere gjort med madrass-trekket som følger med? Lurte på å gjøre det med en madrass fra feks Jysk, men så ble jeg i tvil om hva jeg skulle gjøre med omslageto_O

Er det sprinkelseng madrass som er kjøpt til vugge og skal skjæres til eller? Da må den vel skjæres både i bredde og lengde? Eller...

I alle fall så ville jeg tatt på trekket igjen og brettet det ned under i ene kanten. Også tatt på stretchlaken oppå der igjen. Det vil jo holde det på plass...

Er det sprinkelseng madrass som er kjøpt til vugge og skal skjæres til eller? Da må den vel skjæres både i bredde og lengde? Eller...

I alle fall så ville jeg tatt på trekket igjen og brettet det ned under i ene kanten. Også tatt på stretchlaken oppå der igjen. Det vil jo holde det på plass...
Hm...god ide. Er eventuelt til Chicco next to me om det viser seg at madrassen blir for hard. Jeg synes den er litt i det hardeste laget og de veier jo ikke akkurat nok til å at det blir noe annet enn en planke.

Kjøpte madrass fra en madrassbutikk der jeg bare sa jeg skulle ha madrass til barneseng med spesialmål. Fikk en som var riktig i bredda som jeg kutta selv i lengda. Trekket rundt la jeg brettet jeg under og passet på at havnet nede ved beina. :)

Hm...god ide. Er eventuelt til Chicco next to me om det viser seg at madrassen blir for hard. Jeg synes den er litt i det hardeste laget og de veier jo ikke akkurat nok til å at det blir noe annet enn en planke.
Madrassen som følger med skal vel strengt tatt være nok. Disse små skal jo ikke ligge mykt....
Også blir det vel en del høyere om man kjøper annen madrass enn den som følger med/hører til?

Madrassen som følger med skal vel strengt tatt være nok. Disse små skal jo ikke ligge mykt....
Også blir det vel en del høyere om man kjøper annen madrass enn den som følger med/hører til?
Stemmer, men den var så veldig bastant i formen:p Kommer ikke til å kjøpe noe madrass før jeg ser om hun sover i den. Om jeg så gjør det blir det ikke i tillegg til den som fulgte med, men i stedet for:)

Kjøpte en til 100 kr fra Jysk og skjærte til. Bruker bare et gammelt barnedynetrekk utenpå, deretter laken :) Er til moseskurv, så den blir jo ikke brukt så lenge
Samme har jeh gjort. 100 kr på jysk, billigste sprinkelsengmadrassen og har skjært til en til vugge og en til kurv. Fant ut at saks var greit å bruke. Har bare tatt tisselaken og vanlig laken over der igjen.

Jeg kjøpte den billigste skummadrassen på IKEA til ca 100kr og klippet til vuggen. :-) Hun skal kun bruke den på dagtid og med lammeskinn. :-)

Back
Topp