Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får man skarpe kniver med butt tupp? Hvor finner man det?Er 2,5 og har fått prøve en stund. Får egne kniver til jul som er litt mindre og lettere mtp barnehender. Og skarpe og gode ikke minst, bare butt tupp
Jeg er akkurat likHer må jeg bli flinkere på å la de få være med å kutte med kniv. Er litt hønemor jeg og redd for at de skal kutte seg. Men det er jo også noe de skal lære seg, så jeg må prøve å slappe litt mer av og la de få prøve
Får man skarpe kniver med butt tupp? Hvor finner man det?
Ah, googlet det nå. Så veldig fine ut Har liksom tenkt at barnekniver bare er sånne smørekniver for barn.. Men har greid oss veldig fint med de minste kjøkkenknivene så langt.Ja, våre er det! Vi kjøpte et sett fra Øyo på salg tidligere i høst, vil tro flere selger slike, kalles gjerne barnekniver
Ah, googlet det nå. Så veldig fine ut Har liksom tenkt at barnekniver bare er sånne smørekniver for barn.. Men har greid oss veldig fint med de minste kjøkkenknivene så langt.
Veldig sant! Jenta vår vil ikke bruke for store kniver, da blir hun furten Og lillesøster eier ikke konsekvensrenking så hun tror jeg ikke jeg tørr å gi en spiss kniv men disse barneknivene kan jo være innafor selv for henneJa, vi hadde neppe kjøpt de om vi ikke fant de til 200 kr tidligere i høst. Men de virker gode i bruk, og gode kniver er alltid kjekt uansett
Jeg er akkurat lik
Jeg har en fra clas ohlsson med butt tupp, men kniven er ganske stor da.Får man skarpe kniver med butt tupp? Hvor finner man det?