skitur--- deilig

kosemor

Glad i forumet
sliter med kvalmen så det holder, men får aldri kastet opp..tok med med frøkna mi på snart 4 og stedatter mi på 8 og gikk 1,5t på ski og mens vi gikk kjente jeg ikke kvalmen ett sekund og ikke en brekkning. hadde det ikke hvert for bekkenet,så skulle jeg bodd på ski/i skiløypa så lenge jeg må...

flere som blir bedre av frisk luft? og på'n igjen med kvalme så fort man er inne igjen?

Jeg ble dratt ut en tur av sambo, å hadde ikke det spor lyst. Men det var jo faktisk deilig når vi først kom ut. Seg jo da sammen på sofaen igjen når vi kom inn igjen da ;)

Jeg kom nettop hjem fra en fjelltur, fantastisk deilig! Jeg er kanskje litt pingle, men turte ikke stå på ski, for jeg er så redd for å falle og skade mini...

jeg datt en tur istad,fordi miste frøkna datt foran meg og jeg er ikke akkurat proff på ski.. vrei litt på ryggen og så vel ut som babi på isen..he he..datt ikke hard og landa vel mest på kne..de sier det ikke er farlig om man detter på det ene eller det andre,fordi de små ligg godt beskyttet

Skiturer er fantastisk!! :) Elsker å gå på ski, har gjort det i de to forrige sv.skapene mine og gjør det i dette også. Uvellheten forsvinner, jeg blir positiv og blid og får trimma kroppen på en kjempefin måte - i mitt eget tempo etter dagsform. Ikke at det blir så ofte desverre pga hverdagens gjøremål etc, men prøver når jeg får anledning til det :)

Satser på fint vær og en gutt som har lyst til å sitte i pulken i morra:) sist gikk vi 50m før han ombestemte seg.. :p

Hørtes herlig ut. I følge boka trening for kulemager så hjelper trening på kvalme. Den vil med stor sannsynlighet forsvinne underveis i treningen, og forbli borte en stund etterpå. Stemmer for meg. :) Frisk luft er også bra!

Det der har jeg også merket! Jeg var ikke dårlig en plass fram til uke 9, trente da 2-3 dager i uken, så fikk jeg problemer med bihulene og hadde treningsfri i 2 uker. Har ikke vært så dårlig før som de to ukene der. Kom meg igang i går og kvalmen forsvant. :) Kjente meg uvel i dag igjen men tvang meg på trening og har vært i fin form etter det igjen. Og jeg trener ikke ute en gang. Det hjelper skikkelig for meg å være i bevegelse!! :)

Gikk også lang skitur i går!:) deilig! Godt med frisk luft. Men jeg sliter med kvalmen på kveldene så går fint på dagtid:)

Back
Topp