Skisseutfordring til alle - med premie...

Jeg klarte å få ferdig en LO innen fristen. *stolt* Tror nesten det er det raskeste jeg har gjort en side. Og fant ut når jeg tenkte etter, at dette er den tredje LO-en jeg lager, som er ordentlig "scrappeside". Ellers har jeg alltid bare laget album med litt pynt.

Håper kvaliteten på bildet blir grei, jeg vet ikke helt hvordan man forminsker det slik at man kan få lasta det opp, og allikevel klarer å se hva som er på bildet...  Og alle detaljene kom snaut med på bildet i utgangspunktet, men får se hvordan det blir..[:-]

Det var skikkelig fine skisser du hadde laget forresten, jeg kommer garantert til å prøve meg på de andre også![:D]

prøvde meg på et til, er ikke helt fornøyd,men det får bare være slik til jeg forhåpentligvis blir flinkere...

borte

Hjelpes så flinke dere er...
Så vidt jeg tør å legge ut prosjektet mitt. hehe

Dette er altså første gang jeg prøver meg på en sånn oppgave. Så kritikk tåler jeg!! [;)]

ORIGINAL: Divinity

Hjelpes så flinke dere er...
Så vidt jeg tør å legge ut prosjektet mitt. hehe

Dette er altså første gang jeg prøver meg på en sånn oppgave. Så kritikk tåler jeg!! [;)]

Den var jo fin, den [:)]

Prøvde meg på en til... Gøy å prøve, får håpe man blir flinkere etterhvert når man har fått prøvd en del hehe[8D]

borte

ORIGINAL: pusi82

Prøvde meg på en til... Gøy å prøve, får håpe man blir flinkere etterhvert når man har fått prøvd en del hehe[8D]

Så flott at du tester ut skissene mine [;)]

Vil bare minne om at fristen på denne går ut i morgen, fredag kl. 12.00 [;)]

så mange flotte loer...
Fikk lyst å være med jeg også.. men er jo på jkobb nå og ser fristen går ut kl toolv... men får bare bli med en annen gang d=)

PS: du må lage en avstemning for digi og en for hånd da...[;)]

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

så mange flotte loer...
Fikk lyst å være med jeg også.. men er jo på jkobb nå og ser fristen går ut kl toolv... men får bare bli med en annen gang d=)

Det kan jeg godt gjøre, men hva kan jeg gi i premie til en digiscrapper??? [8|]

ORIGINAL: Kaoleena

så mange flotte loer...

men premien er jo ikke det viktigste da[:)]

ORIGINAL: Stine_h

så mange flotte loer...

nei d er jo sant=)

men man nkan lissom ikke samenligne digi og hånd=)
derfor bør de avstemmes hver for seg=)

du kan jo gi en sjokolade...thihi[:)]

ORIGINAL: Stine_h

så mange flotte loer...

nei d er jo sant=)

men man nkan lissom ikke samenligne digi og hånd=)
derfor bør de avstemmes hver for seg=)

du kan jo gi en sjokolade...thihi[:)]

God idé [;)]

Når legger du ut avstemmingen??? Og hvor lenge ligger den ute?

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Når legger du ut avstemmingen??? Og hvor lenge ligger den ute?

Har begynt å legge ut avstemmingene [;)] Har glemt å sette frist... Men i og med at jeg er så sent ute med dem og reiser på ferie en uke i morgen, så tenkte jeg at avstemmingene kan stå til jeg kommer hjem... Høres det teit ut??? [8|]

Neida. Det er din konkurranse, og da er det du som setter reglene[;)]

Da er avstemmingene ute. Begge to står til neste søndag kl. 18.00. Jeg kårer en vinner så snart jeg er hjemme fra ferie [;)]

Tusen takk til alle som deltok, det har kommet inn utrolig mange flotte bidrag [:)]

Back
Topp