Skisseutfordring til alle - med premie...

Kaoleena

Elsker forumet
Siden jeg synes det er så gøy å se hvordan andre løser skissene jeg har laget, så legger jeg ut en utfordring her også[;)]

Jeg vil gjerne se deres løsning på skissene under her[:)] Og jeg trekker ut en heldig vinner som får en liten overraskelse i posten fra meg[;)] Kommer det inn veldig mange bidrag, lager jeg en avstemming[:)]

Fristen er neste fredag, 28. september kl. 12.00[:)]

Det er lov å levere flere bidrag, men kun ett til hver skisse[:)] Bidraget leveres i denne tråden.

Håper mange prøver seg[8D]

Så fine skisser du har laga! [:)]

Spennende dette.. Får se hva jeg får tid til. [;)]

Så flott at dere liker skissene min[:)] Gleder meg til å se hva dere får til[;)]

PS. Om dere ikke når fristen, men scrapper noen av skissene senere, vil jeg også se dem[8D]

Hmmm, den nederste SKAL eg lage en eller annen gang, for den liker eg så godt, men spørs om eg får laget innen fristen..... skal prøve

utrolig flotte skisser, likte nr 2 & 4 kjempe godt

Å, jeg har kjempelyst å være med på en konkurranse en gang, men dere har så korte frister...[:o] JEg får maks tid til å scrappe et par timer i uka, og da vanligvis bare en halvtime av gangen, så rekker jo ikke få laget en LO på en uke...
Er nybegynner, og lager stort sett all pynt for hånd, så tar lang tid å lage en LO. Men kanskje jeg kan klare å få lagd en, hadde vært gøy å vært med en gang, ikke bare sett på alle de andre bidragene...
Men hvis jeg rekker det, hvordan leverer man inn da?[8|] Grønn som et troll her, ja...

ORIGINAL: UPS

Å, jeg har kjempelyst å være med på en konkurranse en gang, men dere har så korte frister...[:o] JEg får maks tid til å scrappe et par timer i uka, og da vanligvis bare en halvtime av gangen, så rekker jo ikke få laget en LO på en uke...
Er nybegynner, og lager stort sett all pynt for hånd, så tar lang tid å lage en LO. Men kanskje jeg kan klare å få lagd en, hadde vært gøy å vært med en gang, ikke bare sett på alle de andre bidragene...
Men hvis jeg rekker det, hvordan leverer man inn da?[8|] Grønn som et troll her, ja...

På denne utfordringen skal du bare poste bidraget ditt i tråden her[;)] Håper du rekker det[:)] Jeg kunne ikke ha lenger frist, for jeg reiser til Nederland neste lørdag[;)]

ååå så fine skisser[:D]kanskje jeg må prøve meg på en?[&:]Ja vi prøver[:D]

ORIGINAL: Simen&Snorremamma

Det sto at det var en oppgave til alle, så dermed så er jeg den første til å levere en digi! [;)]

Kjempeflotte skisser!!!!

Kjempe fin LO[:)]

Nydelige skisser! Disse må jeg prøve på, enten jeg rekker fristen eller ikke[:D]

Da leverer jeg en håndscrap[:)]

Jeg har prøvd meg på alle fire skissene jeg. (håndlaget)

Her er min tolkning av skisse 1:

Her er mitt bidrag til skisse nr 2:  (også håndlaget)

Back
Topp