skipsgul, parket, laminat

Frøken Gjøvaag

Forelsket i forumet
hva ville du gått for?
skal bytte gulv. har en stavs eike parkett nå.
De m erfaring på skipsgulv er det vanskelig å holde rent?

Jeg liker hverken laminatgulv eller skipsgulv, så hadde gått for parkett. Synes laminatgulvene blir så kalde. Skipsgulv er ikke min stil, sambo ville gjerne ha det da vi bygget, men han fikk ikke gjennomslag for det. Vi har eikeparkett, og jeg synes det er veldig fint, men finnes mange fine parketter.[:)]

Har skipsgulv i laminat fra Alloc:)
Sambo "måtte" ha skipsgulv,jeg ville ha hvitt tre gulv, men må si jeg tapte det slaget[8D]

Hadde gått for laminat jeg, tenker på at det skal mye mer til før det blir hakk og riper. Mange mener laminat er kaldt, men vi har vannbåren varme i gulvet, så her er det ikke kaldt i det hele tatt:)
Har hunder og håper på barn etterhvert, å da syntes jeg laminat er en "trygghet",at man ikke får ett oppripa gulv med engang[:)]

Vi har laminat og er veldig fornøyd med det. Det tåler jo veldig mye,
og det er viktig synes jeg med et gulv, kjedelig med nytt gulv også blir det riper med en gang.

Jeg synes parkett er finest[:)]. Skipsgulv liker jeg ikke.

ORIGINAL: MilliVanilli

Har skipsgulv i laminat fra Alloc:)
Sambo "måtte" ha skipsgulv,jeg ville ha hvitt tre gulv, men må si jeg tapte det slaget[8D]

Hadde gått for laminat jeg, tenker på at det skal mye mer til før det blir hakk og riper. Mange mener laminat er kaldt, men vi har vannbåren varme i gulvet, så her er det ikke kaldt i det hele tatt:)
Har hunder og håper på barn etterhvert, å da syntes jeg laminat er en "trygghet",at man ikke får ett oppripa gulv med engang[:)]

kunne fått sett bilde?
man her  skal ha skipsgulv skjønner du.. men jeg er rimelig usikker

Back
Topp