Skinnbukse

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Hva syns dere om skinnbukser?

Stygt, fint, sexy, horete....???

Ikke skyt meg nå da, men jeg syns det er drit fint på de som er slanke.
Selv kan jeg ikke gå med det...

HOTTTT på de som kler det!! Jeg elsker skinnbukser! Gikk mye med slike Tobacco skinbukser (eller hva de het) på begynnelsen av 2000 tallet.. Da var det in... Vil ha de buksene tilbake!

MiLfYwAy skrev:
HOTTTT på de som kler det!! Jeg elsker skinnbukser! Gikk mye med slike Tobacco skinbukser (eller hva de het) på begynnelsen av 2000 tallet.. Da var det in... Vil ha de buksene tilbake!

Det er jo på god vei inn igjen nå!! :)

Kesia skrev:
Ikke skyt meg nå da, men jeg syns det er drit fint på de som er slanke.
Selv kan jeg ikke gå med det...

Jeg syns også det er fint, men har så mange venninner som har rynket på nesen når jeg har sagt at jeg har lyst på, så derfor måtte jeg høre her om jeg var helt aleine i verden :)

For min del er du helt alene i verden om å synes at slike bukser er fine.

Men igjen så må jeg jo si at det er bra at folk er forskjellige, hadde jo vært kjedelig hvis alle var like.

Knallfint på slanke folk, helst kombinert med et helt annet stoff, tenker noe litt ullete/strikk, bomull, osv.
Skulle ønske jeg kunne bruke det.

Stilig på slanke folk.
Da mener jeg slanke, ikke de som ikke er overvektige, men slanke.

synes igrunn ikke noe om det i det jeg :s vet ikke hvorfor, men han ennå ikke sett noen som kler det altså.

JEG kunne aldri iverden brukt det. Hadde sett ut som et stappet pølseskinn.. Men tilrett kroppstype? Absolutt!

nussnøff skrev:

MiLfYwAy skrev:

Det er jo på god vei inn igjen nå!! :)

Jeg har bare sett slike tights med skinn på siden, eller slike med trang fot. De jeg snakker om hadde sleng eller bootcut. Jeg hater trange ben!!!

Sexy på rett kropp..altså ikke min

Husker jeg hadde sånne fake for en del år siden når det var populært og elsket de da var jeg ung og tynn,..

jeg føler meg virkelig for gammel til det..   jeg er 31.

men fint på de som kler det.  jeg kan virkelig ikke se meg for det på meg.

Back
Topp