skinn.....!!!

McQeen

Gift med forumet
Prøver her eg....fikk ikke svar inne på dyne/pute tråden[:@] thihi
Hva skinn er det dere har kjøpt for å ha i vogna i sommer?
Vanligt saueskinn?? Sånt langhårete?
Er ikke dette for varmt??

har ikke kjøpt skinn jeg, tenkte jeg skulle ha et mykt teppe opp på madrassen jeg.. .

men kanskje det ikke er noe greit[8|]

Eg har ikke kjøpt men fått av min onkel, så detta er 100 % ekta for han har slaktet dette sjøl.
Men hvis det er detta di meina me skinn så synest eg det virker så varmt.....komme nok kun til å bruke teppe trur eg...spørs jo kor varmt det blir.

Har fått et fint geiteskinn jeg av mamma som jeg skal bruke...
(det er langhåret, men tror ikke det er så tykt/varmt som saueskinn..?[8|])

Jeg har sauskinn fra nøstebarn, kortklippet og ubehandlet. Skinnet fungerer som en termostat og regulerer varmen... Skinnets overflate holder en jevn temperatur, enten det er kaldt eller varmt - JEG ANBEFALER DET VIRKELIG- DEILIG FOR BABYENE Å LIGGE PÅ, ups[8|], ble visst stor skrift plutselig. Se på nøstebarn sine sider; www.nostebarn.no

Husk på at er det for varmt så må den vekk også.
Dessuten så elsker midden skinnet. Den formerer seg sinnssykt mye raskere der enn noe annet sted. Bør fryses ofte!!

Midd drepes på 60 grader maskinvask og det tåler nok ikke skinnet.

Til sommeren så tror jeg det holder med madrassen, overmadrassen jeg har i vogna + et lite helseteppe. På kvelden eller kjølgere dager har jeg en god dyne.  evt teppe over der igjen.
Til vinteren har jeg voksipose. (trekket kan vaskes, og jeg fryser resten)

jeg har saueskinn til vogna, fikk høre at den regulerer varmen og at den var kjempefin å ha på sommeren. har oxo kjøpt saueskinnspose som vi skal bruke til vinteren[;)]

Hjelp!!!!må me ha madrass i vognå????i tillegg te sommerposen??

lammeskinnsfell (ikke så veldig langhåret) til å ha i vognen. den er fin å ha om sommeren også fordi ull regulerer varmen enten det er kaldt eller varmt.

ORIGINAL: tonky

Hjelp!!!!må me ha madrass i vognå????i tillegg te sommerposen??

Det er vel en tynn madrass i vognen og den skal holde det holde... [8|]

Jeg har en tynn madrass + en tynn overmadrass som kan vaskes på 60 grader.
Det er mammaen min som har kjøpt dette, jeg hadde nok aldri tenkt på det selv..

Back
Topp