skinn

~lenemoren76~

Elsker forumet
hvor får jeg fatt i skinn som babyen ligger på til en billig penge??????? noen som vet??????

De har "Ludde" på Ikea til ca 400 kroner tror jeg det er(399). Alle venninnene mine med barn har sånne!

Klem, M

Jeg har Ludde [:)] Kjempefint og billig var det også!! [:D] Tror det var enda billigere da jeg kjøpte mitt.. Var salg på det da!!

Jeg har to dyre og et litt billig er ikke til å samenligne de. Hadde heller lagt til litt å fått et godt.
Nøstebarn har vi kjøpt på. Har 3 str. der

Sist gang jeg var på ikea kostet de 299[:)]

ORIGINAL: fruluna

Jeg har Ludde [:)] Kjempefint og billig var det også!! [:D] Tror det var enda billigere da jeg kjøpte mitt.. Var salg på det da!!

har det også - og kjøpte det på salg i høst[;)]

ORIGINAL: Linni

Jeg har to dyre og et litt billig er ikke til å samenligne de. Hadde heller lagt til litt å fått et godt.
Nøstebarn har vi kjøpt på. Har 3 str. der

Ja det spørs jo litt hav du skal bruke det til da.. Er det for å gi varme i vogna f.eks kan det vel hende det lønner seg å kjøpe et litt dyrt ett.
Men jeg skal bare bruke det til "koseteppe", så da tror jeg ikke det er så nøye.. [:)]

det der ludde,kan det vaskes??? er det ikke litt lang håra da???[:D] tenkte jeg skulle ha det i lekegrinnen,sånn at lillemann kan ligge der fra han er ganske så nyfødt.

Kan håndvaskes står det..

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10103&storeId=16&langId=-14&productId=32598

Er det ikke saueskinn de har på Ikea da? Det er jo ikke det samme som lammeskinn... Vi kjøpte skinnet på IKEA, men fikk høre at det ikke var bra for bebien, så vi dro å byttet det inn med en gang.. [&:]

har også kjøpt det på IKEA...det er ny pris på den....mener det var i underkant av 300. Den er langhåret ja, men virker varm og god. Har pakket ned Isabella sin foreløpig[;)]

Kjøpte lammeskinn på jysk til 350 kr. Synes det virker helt greit. Kan vaskes i maskin. Har jo ingen erfaringer med det ennå, men håper å skaffe meg det f.o.m. neste uke... Har prøvd å rista det og slikt, og det virker ikke som om det røyter.

tror jeg skal ta meg en tur på jysk,der har jeg ikke sett. takk for tipset.[;)]

mins jeg har sett at de har noe sånt på spar kjøptil en billig penge.. rundt 200 kr tror jeg.
Jeg kjøpte mitt til 350 kr jeg, var til halv pris på babyshop.. men det var i fjor da!

babyshop er det en nett butikk??? eller har de side på nettet?

Nei dessverre.. De har ikke nettbutikk. Men de har nettside da.. [:)]

http://www.babyshop.no/

oki takk skal du ha[;)]

Back
Topp