Skinn i Britax smile 3?

Orchidaceae

Glad i forumet
Assistert-jentene
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei dere som har Britax smile 3. Det står på siden av bagdelen at man ikke skal ha ekstra madrass i, men gjelder det skinn også? Har et lammeskinn som er blant annet ment for vogn som vi tenkte å ha i bagdelen. Ble litt usikker på om det er greit....
 
Hei dere som har Britax smile 3. Det står på siden av bagdelen at man ikke skal ha ekstra madrass i, men gjelder det skinn også? Har et lammeskinn som er blant annet ment for vogn som vi tenkte å ha i bagdelen. Ble litt usikker på om det er greit....
Antar at det står for at ikke barnet skal komme «for høyt» i vogna og risikere å trille ut... Jeg synes den ser mer enn dyp nok ut med skinn oppi :)
 
Antar at det står for at ikke barnet skal komme «for høyt» i vogna og risikere å trille ut... Jeg synes den ser mer enn dyp nok ut med skinn oppi :)
Ok, takk for svar :) Ja, jeg synes ikke det utgjorde noen stor forskjell med skinnet oppi :)
 
Har britax smile 2 og bruker skinn i min, brukte skinn og bag i vinter/vår når det var iskaldt ute :)
 
Tror de merker det for å være på den sikre siden bare. Stod også tydelig merket at man absolutt ikke kunne bruke vogna mens man jogget eller hikk på rulleskøyter:hilarious:
 
Nøstebarn her også❤️
 
Back
Topp