Skinn fra IKEA

Ambriel

Forumet er livet
Sommerfuglene 2017
Noen som vet hvordan disse er til de små? Liker så godt det brune, tenkte det ville vært fint oppi Leandervuggen. Bare redd det drysser eller ikke er greit for bittesmå? Vet ikke om babybutikker bare har hvite, har ikke sjekket så langt enda :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har flere slike skinn til hundene og de holder seg veldig godt, men aner ikke hvordan det er for babyer. Det er vel helst anbefalt ubleket og korthåret lammeskinn, men mulig det bare gjelder for vogn?

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Prøvde å google det, og ser ut som flere bruker det :) har et som guttungen brukte fra Barnas Hus, men det er så gult i fargen, har aldri vært så glad i det, så det kan brukes i vogna eller noe :)

Eneste er de lange hårene på dem fra Ikea, men kommer uansett til å legge en gulpeklut under hodet på den lille :)

Sniker fra oktober.. "Lammeskinnene" fra IKEA er syntetiske, og har derfor ingen av egenskapene som lammeskinn har. De røyter og er langhårete i tillegg som er ganske upraktisk med baby :p anbefaler å kjøpe et ubehandlet lammeskinn på nøstebarn. Evt barnas hus.

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker fra oktober.. "Lammeskinnene" fra IKEA er syntetiske, og har derfor ingen av egenskapene som lammeskinn har. De røyter og er langhårete i tillegg som er ganske upraktisk med baby :p anbefaler å kjøpe et ubehandlet lammeskinn på nøstebarn. Evt barnas hus.

Står på ikea sine sider at de er ekte?
De til 279 hvertfall :)

Var inne det å så på produktinformasjon nå, står ikke at det er ekte. Jeg har noen slike "skinn" i sofaen og på hytta å slikt. Og etter noen måneders bruk er de bare å kaste. Fin til pynt med andre ord, men ikke særlig kvalitet. Anbefaler å legge litt penger i et skikkelig lammeskinn jeg, feks det på nøstebarn. Jeg kjøpte til min eldste som blir 5 år i år. Det ble brukt i vugge, seng, vogn, pulk osv! Han har det i senga si den dag i dag :-) vel verdt prisen. Like fint og mykt enda, og jeg kan være helt sikker på at det er fritt for skumle og unødvendige kjemikalier ol. :-)

Jeg kjøpte også på nøstebarn! Kvalitet å pris henger sammen! Kjempe fornøyd med det jeg iallefall ☺️☺️

Var inne det å så på produktinformasjon nå, står ikke at det er ekte. Jeg har noen slike "skinn" i sofaen og på hytta å slikt. Og etter noen måneders bruk er de bare å kaste. Fin til pynt med andre ord, men ikke særlig kvalitet. Anbefaler å legge litt penger i et skikkelig lammeskinn jeg, feks det på nøstebarn. Jeg kjøpte til min eldste som blir 5 år i år. Det ble brukt i vugge, seng, vogn, pulk osv! Han har det i senga si den dag i dag :-) vel verdt prisen. Like fint og mykt enda, og jeg kan være helt sikker på at det er fritt for skumle og unødvendige kjemikalier ol. :-)

Takk for tips, skal kikke litt på nøstebarn sine :)
Har som sagt et lammeskinn fra barnas hus etter storebror, så det fra ikea var egentlig bare pga jeg likte fargen :)

Jeg skal ha Ikea sitt i bunnen av barnevogna og reisesenga. Dette er da under madrassene, som isolasjon.
Jeg skal ha nøstebarn i senga ettersom hun kommer til å ligge der mest :)

Back
Topp