Skimter jeg noe??

Ser dessverre ingenting, men ser at du bruker «vanlige» strimler fra Babyplan og ikke tidligtester. De had vel en følsomhet på 25mlU, mens tidligtestene har en følsomhet på 10mlU. Jeg fikk en svak strek på denne 11 dpo, og svak tidligtest 9dpo så å forvente tydelig strek her så tidlig tror jeg er alt for optimistisk.

Anbefaler tidligtester, MakeSure selger tidligtester strimler i butikk ☺️ Såpass tidlig bør du helst teste morgenurin (dyppe i glass), evt ettermiddag når du har holdt deg i minimum fire timer og drukket lite. Krysser fingre for positive tester etterhvert!! Husk at egget mest sannsynlig nettopp har festet seg hvis du er gravid, tar litt tid før positiv test.
 
7 dpo er sykt tidlig. Så det er alt for tidlig å forvente å få strek :) Prøv igjen 10-12 dpo, større sjanse å få utslag om du er gravid da. Husk at mange ikke produserer nok HCG til å få utslag på test før etter IKM også. Så det varierer veldig. Håpet er ikke ute før mensen eventuelt kommer. Krysser fingrene for deg :)
Tusen takk. Ja håper ikke det jeg heller. :) :)
 
Ser dessverre ingenting, men ser at du bruker «vanlige» strimler fra Babyplan og ikke tidligtester. De had vel en følsomhet på 25mlU, mens tidligtestene har en følsomhet på 10mlU. Jeg fikk en svak strek på denne 11 dpo, og svak tidligtest 9dpo så å forvente tydelig strek her så tidlig tror jeg er alt for optimistisk.

Anbefaler tidligtester, MakeSure selger tidligtester strimler i butikk ☺️ Såpass tidlig bør du helst teste morgenurin (dyppe i glass), evt ettermiddag når du har holdt deg i minimum fire timer og drukket lite. Krysser fingre for positive tester etterhvert!! Husk at egget mest sannsynlig nettopp har festet seg hvis du er gravid, tar litt tid før positiv test.
Takk for svar. Det er første gang jeg prøver disse fra babyplan. Visste ikke at det var andre å velge mellomm :D har mange av dem, så jeg tester nok hverdag mot mensen.
 
Morgenurin. 8 dpo. Håper det bare er for tidlig ! Men man mister håper litt da .....
 

Vedlegg

  • FBE1ED05-618F-49DE-8670-A803CEA12758.jpeg
    FBE1ED05-618F-49DE-8670-A803CEA12758.jpeg
    10,5 KB · Visninger: 143
Er det bare meg ??? Er dette skygge eller kan det være babystrek???
 

Vedlegg

  • 2EEE32E0-FE4A-46AD-8D45-3E3B7164A602.jpeg
    2EEE32E0-FE4A-46AD-8D45-3E3B7164A602.jpeg
    10,3 KB · Visninger: 100
Ville drøyet det 1-2 dager, så blir en eventuell strek tydeligere. Da slipper man å lure så fælt :)
 
Back
Topp