Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg menernemlig å huske at jenta mi sine øyne var mindre blå i utgangspunktet. De så mer grå ut liksom. Det har blitt mer g mer brungrønne.Tror jenta mi får brune øyne, men noen dager blir jegi tvil ..
Jeg og mannen og storesøster har også brune men kan se ut som han får blå selv om det er liten sjans. Mammaen min har blå og pappaen til mannen har blå. Så vi har søsken med blå øyne.Ser ut som de blir brune her! Men ikke så rart, siden både jeg, mannen og storebror har det!
Er vel 25% sjans for at de små får blå, når begge foreldrene har brune! Men så kommer det jo an på sammensetningen av gena, om de er dominante eller hva blir spennendes å se!Jeg og mannen og storesøster har også brune men kan se ut som han får blå selv om det er liten sjans. Mammaen min har blå og pappaen til mannen har blå. Så vi har søsken med blå øyne.
Åh, det ante jeg ingenting om blir gøy å se!Er vel 25% sjans for at de små får blå, når begge foreldrene har brune! Men så kommer det jo an på sammensetningen av gena, om de er dominante eller hva blir spennendes å se!
Da lurer jeg på: når dem blir blå til slutt, er dem da tydelig blå allerede nå?! Eller kan de også bli skikkelig blå selv om de er grå nå?! Noen som vet?Her er de ganske tydelig blå
Da lurer jeg på: når dem blir blå til slutt, er dem da tydelig blå allerede nå?! Eller kan de også bli skikkelig blå selv om de er grå nå?! Noen som vet?