Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor sliter du med det?Dere som har opplevd begge deler, hva er vanskeligst å forholde seg til? Jeg har bare skilte svigers, men merker jeg sliter mer og mer etter at lille kom til.
Problemet er at den ene parten konkurrerer veldig om barnebarnets gunst. Og svartmaler den andre parten. Det er slitsomt.Ser ikke problemet?
Nå døde min mor før jeg fikk barn, men mine foreldre ble skilt da jeg var 12 og det var vel egentlig bare positivt for alles del. Svigerforeldrene kommer godt overens selv om de har ny kjæreste begge to.
Ekstra sett med besteforeldre![]()
Problemet er at den ene parten konkurrerer veldig om barnebarnets gunst. Og svartmaler den andre parten. Det er slitsomt.
Til meg vel og merkeHvordan klarer de å svartmale hverandre til barnet, så tidlig?
Problemet er at den ene parten konkurrerer veldig om barnebarnets gunst. Og svartmaler den andre parten. Det er slitsomt.
Æsj så utrolig kjipt da. Be de om å skjerpe seg og slutte med det tulletProblemet er at den ene parten konkurrerer veldig om barnebarnets gunst. Og svartmaler den andre parten. Det er slitsomt.
Til meg vel og merke