*julilykke*
Glad i forumet
dere md skilte foreldre, hvordan gjør dere det i jula? jeg har et ønske om at den ene jula er vi hos pappa, den andre hos mamma og neste hos svigers, altså hver sin gang.. meen det vil ikke sambo.. han mener at det ikke skal gå utover han og hans fam at mine foreldre er skilte.. altså at vi skal være hos svigers annenhver jul.. skjønner tankegangen hans.. men jeg synes ikke det skal være sånn.. blæ.. denne jula altså.. og nå er jeg lei av å farte rundt heeele norge hver jul.. kunne egentlig tenkt å feire jul hjemme hos meg selv jeg.. meen.. det var visst IKKE aktuelt!! hvordan gjør dere det?
EDIT:
i år så blir det til at vi først skal til mamma (4 timer unna med bil). så tilbake hit, så til svigers (2, 5 timer med bil), så fra svigers til pappa (4 timer m bil) så tilbake til svigers, og så hjem! så det blir da altså 21 timer med kjøring! æææsj! og det er ikke noe moro med et lite gull på 5 mnd! alle med vett i hodet skjønner at det ikke funker i lengden! så jeg KREVER at neste jul blir vi hjemme!!
EDIT:
i år så blir det til at vi først skal til mamma (4 timer unna med bil). så tilbake hit, så til svigers (2, 5 timer med bil), så fra svigers til pappa (4 timer m bil) så tilbake til svigers, og så hjem! så det blir da altså 21 timer med kjøring! æææsj! og det er ikke noe moro med et lite gull på 5 mnd! alle med vett i hodet skjønner at det ikke funker i lengden! så jeg KREVER at neste jul blir vi hjemme!!