Skilte foreldre som nå blir besteforeldre...

Bare oppvokst med å besøke Oldemor der :) Selv er jeg fra Oslo... Akkurat nå blei det et enormt savn etter henne... Fantastiske de hormonene mine i dag!
Ok ☺ selv har jeg nå bodd i Oslo i mange år og kan ikke tenke meg å flytte tilbake til Elverum..
Ja noen ganger får man et enormt savn etter de som ikke er med oss lenger, men da er det viktig å tenke på alle de gode minnene.. ☺
 
Ok ☺ selv har jeg nå bodd i Oslo i mange år og kan ikke tenke meg å flytte tilbake til Elverum..
Ja noen ganger får man et enormt savn etter de som ikke er med oss lenger, men da er det viktig å tenke på alle de gode minnene.. ☺
Elverum er et fint sted å besøke ;) Kunne aldri tenkt meg å flytte dit selv...
Ja... Er bare 2 år siden hun døde nå til desember... Så føles litt sårt at hu var så nærme å kunne bli tippoldemor... Noe hu hadde mast om i 7 år når hun døde :p
 
Elverum er et fint sted å besøke ;) Kunne aldri tenkt meg å flytte dit selv...
Ja... Er bare 2 år siden hun døde nå til desember... Så føles litt sårt at hu var så nærme å kunne bli tippoldemor... Noe hu hadde mast om i 7 år når hun døde :p
Enig der, greit å være der på besøk en gang innimellom. :D Ja tenk deg tittelen tippoldemor, det ville vært veldig stas og koselig, er dessverre ikke mange i dag som får oppleve å bli hverken oldemor eller tippoldemor..
 
Enig der, greit å være der på besøk en gang innimellom. :D Ja tenk deg tittelen tippoldemor, det ville vært veldig stas og koselig, er dessverre ikke mange i dag som får oppleve å bli hverken oldemor eller tippoldemor..
Er dessverre ikke det... Men men... Hu fikk oppleve enormt mye uansett! Også håper jeg mine besteforeldre har lyst til å bli like fantastiske oldeforeldre som det jeg var så heldig å ha :) Mannens bestemor er dessverre for dårlig til å ha den muligheten...
 
Er dessverre ikke det... Men men... Hu fikk oppleve enormt mye uansett! Også håper jeg mine besteforeldre har lyst til å bli like fantastiske oldeforeldre som det jeg var så heldig å ha :) Mannens bestemor er dessverre for dårlig til å ha den muligheten...
Det vil de helt sikkert bli - de er jo veldig heldige som får lov til å bli oldeforeldre ☺ ingen av oss har gjenlevende besteforeldre så her blir det ingen oldeforeldre..
 
Det vil de helt sikkert bli - de er jo veldig heldige som får lov til å bli oldeforeldre ☺ ingen av oss har gjenlevende besteforeldre så her blir det ingen oldeforeldre..
Uff, så leit da.. Men da blir det nok noen helt suverene besteforeldre!
 
Uff, så leit da.. Men da blir det nok noen helt suverene besteforeldre!
Ja det er jo litt synd det, men sånn er nå dessverre livets gang.. flere av våre besteforeldre var oldeforeldre til andre barn da selv om de ikke får opplevd det til vårt kommende barn.
 
Ja det er jo litt synd det, men sånn er nå dessverre livets gang.. flere av våre besteforeldre var oldeforeldre til andre barn da selv om de ikke får opplevd det til vårt kommende barn.
Jeg tenker at barnet vil nok ikke savne det, for de vet ikke hva de evt skal savne... Men for deres del... Jeg orker ikke tanken på den dagen da besteforeldrene mine plutselig er borte... Så nå skal jeg nyte alle oppmerksomheten fra dem i tiden framover!! :) Og satse på at de lever i minst 20 år til :p
 
Jeg tenker at barnet vil nok ikke savne det, for de vet ikke hva de evt skal savne... Men for deres del... Jeg orker ikke tanken på den dagen da besteforeldrene mine plutselig er borte... Så nå skal jeg nyte alle oppmerksomheten fra dem i tiden framover!! :) Og satse på at de lever i minst 20 år til :p
Det har du helt rett i ☺
Kos deg masse med de oldeforeldrene dere får til deres barn og la de gi all sin kjærlighet til barnet så får vi håpe de lever i mange år til! ☺
 
Pappa har ny kjæreste, men ikke søren om hun får være værken bestemor eller mormor. Hun er kun 3 år eldre enn meg. Vi kan kalle hun Granny, om forholdet holder. Hun er polsk :p
Jeez, da hadde jeg blitt stressa.. Ei jeg gikk på skole med, kjente ei hvor faren hadde blitt sammen med ei i klassen under.. På vgs!! Galskap!!
 
Her blir det mormor og navn til hennes nye, og morfar og navn til hans nye. Så blir det farfar! Jeg har ett sett oldeforeldre igjen!

Våre søsken med menn, blir tante navn og onkel navn.
Evnt kanskje min søster blir bare tante, siden jeg er bare tante til hennes barn!

Min bestevenninne skal også kalles tante navn:)
 
Mamma og pappa er bestemor og bestefar. De er jo ikke skilt. Svigerfar er Far, og svigermor er Farmor. :) Det er bare et par år siden de ble skilt, så svigerfar er alene og kjæresten til svigermor kommer jo da til å bli kun kalt ved navn.. Men han har vi jo enda ikke møtt heller ;p Så det blir vel litt annerledes enn de som "alltid" har vært der.
 
Begge her er skilte ... Så er farmor og navnet til ny mannen og farfar og navnet til samboern.... Likt på min side bare at det går i bestemor og bestefar
 
Bestefedrene på begge sider er enslige, Svigermor har vært i et forhold bare noen år og min mor er gift med stefaren min som jeg har kjent siden jeg har vært liten; så her er det Bestefar, Farfar, Farmor og Svein og Mormor og Bestefar Jan ;)
 
Her er foreldrene til pappan sammen, de har tre sønner så er farmor og farfar til sine barnebarn. Hos meg er det skilsmisse, for meg blir det mest naturlig at min mor blir mormor siden hennes mor var min kjære mormor. Hennes samboer blir nok bare kalt ved navn. Har ikke super forhold til han så føler egentlig ikke han treng å ha noe sånt "kallenavn" til mitt barn.
 
Back
Topp