skikkeproblem...

Marianne1

Glad i forumet
Da er jeg igang med stikkingen! Men.. Dette er andre runde, så jeg er litt "trent" i det, men denne gangen gjorde det vondt????? Ble mildt sagt overrasket!!! I tillegg var det en dråpe igjen utenfor huden når jeg trakk spissen ut???? Aldri skjedd noen av delene. Noen som vet hva jeg gjorde feil? Og har den dråpen noen betydning?

Det har ingen betydning, men det kan være at du tok nålen forraskt ut, jeg er ikke sikker men kommer med noen forslag nå

Stakk for hardt og raskt inn

Sprøytet dosen for raskt inn - skal sprøytes pent og jevnt inn

Holdt ikke huden på magen godt nok mellom fingrene når du stakk

Jeg ha bare brukt romtemperert ampuller når jeg har stukket, kansje at den var kald? Jeg tar alltid ut en ny ampulle dagen i foveien, og når den er åpnet er den i pennen som ligger på kjøkkenet.

Dette var det jeg kunne komme på.

Takk for svar! [:)] Den var ikke kald, for jeg hentet den på apoteket istad. Men mulig jeg var for rask. Trodde jo jeg var dreven... hehe... [:)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

ja det ER vondt[:)]

Nei[:D]

ORIGINAL: Babyhåp

jooooohoooooooooooo[:D]

NEI og ATTER NEIIIIIII

ORIGINAL: twinanne

NEI og ATTER NEIIIIIII

Nei!

Trodde faktisk ikke det kunne gjøre vondt, men det gjorde det altså i går. Har faktisk smilt litt for meg selv når folk har skrevet at det gjør vondt.. hehe.. Men så gjorde det altså vondt.

Holdt den forresten inne i ca 10 sekunder, men det kom en dråpe ut likevel.. [8|]

ORIGINAL: Marianne1

Trodde faktisk ikke det kunne gjøre vondt, men det gjorde det altså i går. Har faktisk smilt litt for meg selv når folk har skrevet at det gjør vondt.. hehe.. Men så gjorde det altså vondt.

Holdt den forresten inne i ca 10 sekunder, men det kom en dråpe ut likevel.. [8|]

Hos meg også...
Men, synest ikke det var vondt da...[;)]

Hehe, dere er litt morsomme da! Jeg har ingen rett til å utale meg om det gjør vondt eller ikke jeg da..
Håper det bedrer seg for deg da Marianne1! [:)]

Gjorde ikke vondt i går. [:D] Når jeg tenker etter så tror jeg kanskje at jeg på en måte "hogg" meg selv første dagen.. hehe.. Skulle være rask, men det var kanskje litt vel raskt og "brutalt". Jaja.. Har roet ned nå! [:)]

ORIGINAL: Marianne1

Gjorde ikke vondt i går. [:D] Når jeg tenker etter så tror jeg kanskje at jeg på en måte "hogg" meg selv første dagen.. hehe.. Skulle være rask, men det var kanskje litt vel raskt og "brutalt". Jaja.. Har roet ned nå! [:)]

Kan tenke meg at det er det som er grunnen, merket det jeg og den første gangen min bedre halvdel fikk prøve seg, trudde nesten han hadde tenkt til å stikke pennen tvers igjenom meg jeg, han tok skikkelig renna fart, han trodde nok at huden min er som bildekk[&:] Men det er jo tynne nåler vi har da så de sklir lett inn. Men andre gangen han FIKK LOV til å prøve seg så tok han det pent.

var ikke litt vondt en gang i førsten, men de siste dagene har jeg kjent det godt..hmm
men synes likevel det er spennende jeg, så stikker nå med godt mot[:D]

har komt ut veske her også, men tror jeg får i meg nok!

Back
Topp