Skikkelige mensensmerter

HJT

Glad i forumet
Jeg har de siste par dagene plutselig fått skikkelige "tak" i livmoren. Ordentlige mensensmerter som gjør at jeg gjerne ligger og vrir meg i et par-tre minutter. Det har bare skjedd et par ganger, men er nok til at jeg må komme meg litt etterpå. Flere? Skikkelig ekkelt, og minner meg alt for mye på tiden rett før MA-en ble oppdaget sist.

Jeg skal ringe gyn i morgen og få TUL nummer to forresten :)

Last edited:
Det trenger ikke bety annet enn at livmora vokser og at du kjenner ligamentene strekker seg. Veldig vanlig og kan oppleves mer intenst hos noen enn andre. Jeg kjenner mye selv, av og på, og har slått meg til ro med at dette går bra :)

Eg hadde masse mens-lignende smerter fram til uke 7, så forsvant det :) Det er nok som ho over skriver, ingenting å vær bekymra for :)

Det trenger ikke bety annet enn at livmora vokser og at du kjenner ligamentene strekker seg. Veldig vanlig og kan oppleves mer intenst hos noen enn andre. Jeg kjenner mye selv, av og på, og har slått meg til ro med at dette går bra :)
Eg hadde masse mens-lignende smerter fram til uke 7, så forsvant det :) Det er nok som ho over skriver, ingenting å vær bekymra for :)
Takk for svar! Jeg er i uke 8 nå, så håper at det ikke er noe farlig. Har fått time til gyn på onsdag, så regner med jeg får svar på om det er bra der inne da :)

Jeg har også menssmerter, spesielt på ettermiddag/kveld. De kan være ganske ubehagelige! Selv om det er normalt, blir man jo litt redd.. Lykke til på ul på onsdag :)

Back
Topp