Skikkelig vondt i magen, dårlig form - dårlig følelse :-( *oppdatert*

Nangi

Betatt av forumet
Jeg er i elendig form.. 
Startet i går med å være usedvanlig slapp og sliten, og endte med å dra hjem og legge meg. I går kveld fikk jeg veldig vondt i magen som kom og gikk, mest i nedre del, men det kjentes dog ut som luftsmerter, bare mer brennende.. Det gav seg etterhvert, for jeg sovnet.. Ikke noe blødning i går eller i natt.. 

I dag er jeg bare øm i magen, vondt i muskler og ledd, og igjen usedvanlig slapp. Holder meg hjemme i dag. Håper dette bare er et virus, men jeg har en litt dårlig følelse, og er forberedt på at jeg kan begynne å blø når som helst.. Blæ.. Dårlig dag.. Takk for at du hørte på dagens klage.. 

Da har man vært hos legen. Urinprøvene viste ikke noe på stix, og skal dyrkes til i morra. 
Legen min har visst ultralydapparat på kontoret, så jeg fikk se et sprell levende lite foster i magen :-D Hurra! Da er det bare no virusinfeksjon tipper jeg! 

Masse god bedring og at lille holder seg der den skal :) !

Huff ikke noe godt.. har du hatt feber da? Kanskje du skulle levert en urinprøve på legekontoret i tilfelle det kan være urinveisinfeksjon som gjør du hadde vondt i magen? I alle fall et godt tegn at det ga seg da og at du ikke har blødd noe.. God bedring.. <3

Uff da, det hørtes ikke godt ut.. Men som sylvia skriver her, lever en urinprøve til legekontoret.. Den brennende følelsen kan godt være en urinveisinfeksjon, jeg har hatt det x antall ganger og har alltid hatt vondt, en slags sviende og brennende følelse i magen..! God bedring!!

Huff, ikke gøy!

Men jeg har vært 1 uke syk med kraftig forkjølet og lett feber og sinnsyk hodepine.
Ble selvfølgelig redd for den lille... Lå jo i sengen og kjente godt etter i magen..og kjent på murringene etc....

Kanskje du gjør det samme som meg? For litt ekstra vondt i magen fordi du er syk og alt blir vondere, hvis du skjønner?

Masse god bedring! Drikk VANN!!!!

Uff, håper du blir i bedre form fort og at alt er bra! 

Takk for svar alle! Er ennå i dårlig form, så nå har jeg ringt legekontoret, og skal dit klokka to.. Håper det er en UVI, og ikke en begynnende spontanabort.. Har ikke sett antydning til blod, men har en dårlig følelse likevel.. 

Kjenner jeg er litt engstelig for å gå ut døra omtrent, i tilfelle jeg skal begynne å blø masse :-/

Er visst både i dårlig form OG pessimistisk i dag ;)

:( uffda!! men jeg har også hatt det sånn! 
var det litt som kramper? kjennes det ut som mage strammer seg hardt hardt sammen for så å gi seg og gjre det igjen litt etterpå?

Uff , høres ikke godt ut.
Håper formen kommer seg og at spiren holder seg der den skal.
Gi oss en oppdatering etter du har vært hos legen da :-) Lykke til!

Back
Topp