Skikkelig vondt i lysken

Lena

Gift med forumet
Himmelbarn
Etter å ha sitti to timer og jobbet med fysikk så klarte jeg ikke mer. Det gjorde bare så inni hampen vondt i lysken. Det stråler ned i beinet, hjertebank og bobler i lysken pluss at det brant bak i hofta på et sted. Merker jeg begynner å bekymre meg mer og mer for exu, hatt det før på samme side, gudskjelov ukomplisert den gangen. Isj, liker ikke å være så bekymra. Skal i hvertfall helt sikkert på ul straks jeg får lønning på fredag. Må få sjekket at embryoet ligger på rett sted, bryr meg ikke om jeg ikke ser noe annet enn en fostersekk. Merker jeg trenger å bli betrygget. Vet at hcg stiger normalt. Men siden jeg fikk satt tilbake 2 befrukta egg er jeg redd for at en skal ha satt seg feil. Eller begge for den saks skyld.

Det første som slo meg var bekkenløsning.

La oss hvertfall håpe det er noe ufarlig <3

Får håpe det ;)
Men bekkenløsning 4+6? Vel den kan vel komme når som helst :) Takk for trøstende ord og ikke minst sette hodet mitt på noe annet :)

Samme gjor jeg.

Begynner å kjenne det på bekkenet jeg også. Håper jeg ikke blir like plaget som med forje siden jeg har fått det tidlig denne gangen. ( 6+6 nå )

Får du ikke ul på klinikken?

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Ikke før uke 8 . Og da er det forseint med tanke på exu. Eneste de foreslo var hcg blodprøve siden at den ikke vil oppføre seg normalt ved exu. Men ut fra alle tester jeg har tatt så oppfører den seg normalt, også verdien dag dpo 13 var normal. Så føler det litt bortkastet å ta den blodprøven i morgen.

Så fult mulig det kan være bekkenet. Må bare sjekke med ul for å kunne betrygge meg selv :)

Ikke før uke 8 . Og da er det forseint med tanke på exu. Eneste de foreslo var hcg blodprøve siden at den ikke vil oppføre seg normalt ved exu. Men ut fra alle tester jeg har tatt så oppfører den seg normalt, også verdien dag dpo 13 var normal. Så føler det litt bortkastet å ta den blodprøven i morgen.

Så fult mulig det kan være bekkenet. Må bare sjekke med ul for å kunne betrygge meg selv :)
Hmm,, jeg måtte inn på ul når jeg var 4+3 pga smerter på venstre side. Jeg ville bare ta ekstra blodprøve men de ville ha både ul og blodprøve . Jeg ringte de kl 9 og måtte inn kl halv elleve samme dag.

Hmm,, jeg måtte inn på ul når jeg var 4+3 pga smerter på venstre side. Jeg ville bare ta ekstra blodprøve men de ville ha både ul og blodprøve . Jeg ringte de kl 9 og måtte inn kl halv elleve samme dag.

Så rart! Nå sa vel jeg vel ikke at jeg hadde vondt i lysken. Men at jeg var veldig bekymret for det. Var det på riksen?

Oki... kan jo ringe de i morgen. Og rett og slett si at jeg er plaget med smerter og ubehag på venstre side. Og se om de er mer på talefot da

Oki... kan jo ringe de i morgen. Og rett og slett si at jeg er plaget med smerter og ubehag på venstre side. Og se om de er mer på talefot da
Ja gjør det. Jeg sa at det gjør skikkelig vondt og det kun på venstre side . Så da ville de sjekke .

Ja gjør det. Jeg sa at det gjør skikkelig vondt og det kun på venstre side . Så da ville de sjekke .

Hva så de eller ikke så de da du var på den kontrollen?

Hva så de eller ikke så de da du var på den kontrollen?
De så absolutt ingenting , hun leitet ikke så veldig lenge heller da :( men regnet jo ikke med det heller i grunnen. Men jeg måtte ta kontakt igjen hvis det ble verre eller ikke bedret seg. Har ikke vondt nå lengre , heldigvis.

De så absolutt ingenting , hun leitet ikke så veldig lenge heller da :( men regnet jo ikke med det heller i grunnen. Men jeg måtte ta kontakt igjen hvis det ble verre eller ikke bedret seg. Har ikke vondt nå lengre , heldigvis.

Så bra!! At du ikke har vondt lengre. Tenker jeg får ta blodprøven og så ringe de i morgen. Hvis de fortsatt ikke vil ta en ul, så bestiller jeg en selv :)

Da har jeg fått pratet med sykepelier og fått svar på hcg prøven, og den var på 2030, og det er jo kjempe bra :)
Men hun likte ikke at jeg fikk så vondt på venstre side i går da jeg satt på en stol, ok stolen er ikke så god å sitte på, men etter nesten to timer måtte jeg legge meg rett ut på sofaen for da hadde jeg så vondt at jeg ikke klarte å sitte lenger, følte hjerteslaga i lysken og det strålte ned i beinet. Så ble en smule bekymret kan man jo si. Som hun sa så kan det være pga at eggstokkene er store pga stimuleringen og nå som jeg er gravid så vil de ikke bli bedre! Og siden det også var den siden jeg hadde syste så ville den også spille inn, så hun mistenkte at det kunne være veldig trangt om plassen og at jeg måtte regne med at det kom til å være ubehagelig en stund. Så planen er å følge med på hvordan det utvikler seg, og så skulle jeg ha lav terskel på å kontakte de igjen, og gjerne allerede på fredag hvis det fortsetter å bli værre, og skulle det bli akutt så måtte jeg ta kontakt med legevakta. Så da får jeg bare vente og se.
Men jeg har veldig god følelse på at i det minste en sitter der den skal, så det virker ikke helt fjernt det hun sa. Så sattser på at det er syste og hoven eggstokker som er årsaken. Så får jeg roe meg ned med det og se ann ting :)

Back
Topp