Skikkelig uggen og "fæl"...

OleDoleMummy

Flørter med forumet
Har termin 18. nov, å fytterakkern hvor dårlig form jeg er!!!!
Må bare få det ut.....
Ikke særlig gledelig å være gravid nå akkurat...
All type lukt får meg skikkelig kvalm, og jeg er helt tappet for energi!

Vet jeg skal være, og er egentlig glad, men den fæle formen jeg er i, overdøver alt....

Noen andre i samme situasjon?...

Føler med deg... Dagene hjemme med en 2-åring er virkelig krevende... Ikke noe som er morro nå :(
Kvalm, spy, trett, svimmel og null energi.. Håper det ikke varer til uke 16, sånn som sist..

Ja uff, dette er kjedelig. Jeg spyr heldigvis ikke, men klarer nesten ikke få ned noe å spise. Er helt tom for energi, og føler meg som en sur drittkjerring..:(

det er kjedelig når det er sånn. er heldig å slipper unna spying, men er sinnsykt kvalm ! og lukter kan jeg ikke fordra... så sambo må stå for matlaging og henting av mat fra kjøleskapet :p er trøtt hele tiden selv... igår besvimte jeg nesten i dusjen og måtte sitte på doen i en og en halvtime før vi skulle på familiemiddag. måtte kjøre bil 30 sek for turte ikke gå :p og sliter med å sove om nettene pga ømme og harde puppene mine :p

LilleMy86: jeg føler meg som en sur kjerring selv :( og når jeg først tuter tuter jeg enormt :p

Hehe.. bra vi er flere sure kjerringer her inne..:) om en stor mnd så begynner vel den verste kvalmen å gå over for de fleste av oss håper jeg. Gleder meg til å bli meg selv igjen, det tror jeg forresten mannen gjør også :D :D

Hehe.. bra vi er flere sure kjerringer her inne..:) om en stor mnd så begynner vel den verste kvalmen å gå over for de fleste av oss håper jeg. Gleder meg til å bli meg selv igjen, det tror jeg forresten mannen gjør også :D :D
ja, hehe :) jeg er storfornøyd så lenge jeg ikke spyr jeg :) *klapp i bordet* tror de fleste gleder seg til å bli seg selv igjen og spesielt mannfolkene :D

Jeg er igrunn ganske blid. Men hva er det med luktene da?? Jeg synest ALT lukter kattepiss ute.

Jeg er igrunn ganske blid. Men hva er det med luktene da?? Jeg synest ALT lukter kattepiss ute.

Det kan være at det lukter av gresset som kommer frem under snøen. Det har en ganske spesiell lukt.

Jeg har også termin 18 november- og tror det må være noe med datoen jeg?:p Føler meg tygd på og spytta ut!!! Så lenge jeg kan ligge helt rolig, med is vann, loff med bringebær syltetøy og litt ingefærrot i kokt vann går det kjempe bra! Men med 2 barn er det ikke ofte og lenge jeg kan ligge sånn :oops:

Føler med deg! Kvalmen har slått til her også, så jeg kjenner jeg gruer meg til jobb igjen på tirsdag. Spyr heldigvis ikke *bank i bordet*, men det skal ikke mye til før det velter seg i magen og energinivået er på bunn.

Mmmhm!! Slenger meg på her!!!!!!
Uggen og nesten fyllasyk, dag ut dag inn...begynte for en uke siden, takk og lov for påskeferie! :) null energi, luktesans som en spor hund og ingen matlyst!!

ligger på sofaen frem til fem seks på ettermiddagen, da er det heilt greit og formen er bra. Ser for meg at travle dager på jobb i barnehagen fra tirsdag av...ser ikke frem tl det og skjønner ikke hvordan jeg skal klare det! men så sliter jeg med samvittigheten og vet at jeg vil bli lei meg av å bli sykemeldt....man er jo ikke syk når man er gravid :/

godt å være flere i sammme båt som forstår hverandre :)

Back
Topp