Skikkelig sterk strek

Barnehagelæreren

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
E7696554-19F8-4568-9E38-04056B44759E.jpeg

Det var et skikkelig hopp i tydeligheten på streken på testene. De ble jo litt svakere i midten som dere ser, men det kan jo være konsentrasjonen av hcg i urinen eller testen, så ikke bekymret. MEN som dere ser så har jeg fått en skikkelig positiv test i dag, den nederste. Veldig sterk forhold til den igår, nesten så jeg begynner å tenke at det kanskje er flere der inne?? :smiley-ashamed004 Det går tvillinger i familien, mine gammeltanter er tvillinger, samt at mamma og tante er tvillinger :smiley-ashamed004:rolleyes:

Jeg er 4+5 idag
 
Vis vedlegget 308935

Det var et skikkelig hopp i tydeligheten på streken på testene. De ble jo litt svakere i midten som dere ser, men det kan jo være konsentrasjonen av hcg i urinen eller testen, så ikke bekymret. MEN som dere ser så har jeg fått en skikkelig positiv test i dag, den nederste. Veldig sterk forhold til den igår, nesten så jeg begynner å tenke at det kanskje er flere der inne?? :smiley-ashamed004 Det går tvillinger i familien, mine gammeltanter er tvillinger, samt at mamma og tante er tvillinger :smiley-ashamed004:rolleyes:

Jeg er 4+5 idag

Oi! Det må jeg si :) Spennende!

Ligger de i stigende etter dpo?
For sånne har jeg nå. Er 4+1, og litt svakere i dag.
Og jeg er bekymret da :/ må slutte å teste jeg.. Våre dumt jeg slutter når det har blitt litt svakere:p
 
Oi, den var jo skikkelig positiv:D

Men så utrolig spennende om det kanskje er flere der inne, med så mye tvillinger i familien så er det jo godt mulig.
 
Oi! Det må jeg si :) Spennende!

Ligger de i stigende etter dpo?
For sånne har jeg nå. Er 4+1, og litt svakere i dag.
Og jeg er bekymret da :/ må slutte å teste jeg.. Våre dumt jeg slutter når det har blitt litt svakere:p

Ja, de gjør det, så jeg ble litt «oi» jeg også da de så svakere ut, men leste at billigtester og strimler kan være sånn :shy: ja den testinga har mange bekymringer:arghh:
 
Oi, den var jo skikkelig positiv:D

Men så utrolig spennende om det kanskje er flere der inne, med så mye tvillinger i familien så er det jo godt mulig.

Håper det bare er eno_O MEN er det to er det selvfølgelig HELT greit det å! Bare litt omstilling:Heartred
 
Ja, de gjør det, så jeg ble litt «oi» jeg også da de så svakere ut, men leste at billigtester og strimler kan være sånn :shy: ja den testinga har mange bekymringer:arghh:

Ja skjønner ikke hvorfor jeg driver på ;p må liksom bruke de opp! :p er jo selvpining..
 
Gratulerer med en skikkelig fin test:smug: Og velkommen til oss:Heartred
 
Vis vedlegget 308935

Det var et skikkelig hopp i tydeligheten på streken på testene. De ble jo litt svakere i midten som dere ser, men det kan jo være konsentrasjonen av hcg i urinen eller testen, så ikke bekymret. MEN som dere ser så har jeg fått en skikkelig positiv test i dag, den nederste. Veldig sterk forhold til den igår, nesten så jeg begynner å tenke at det kanskje er flere der inne?? :smiley-ashamed004 Det går tvillinger i familien, mine gammeltanter er tvillinger, samt at mamma og tante er tvillinger :smiley-ashamed004:rolleyes:

Jeg er 4+5 idag

Hehe så spennende. Har selv tvillinger og kan ikke huske at mone tester var så mye sterkere.
 
Back
Topp