Skikkelig snufs :-*

t0mmelise

Forumet er livet
JEG SAAAAAVNER DERE SÅNN :( :( :(

mhm, I do.. var utrolig deilig å kosemose emilie men jeg savner dere jooo.. har hatt det utrolig gøy :)

Verdens beste gjeng og jeg klarer så vidt å vente til neste..

Kan vi ikke ha ett til i år? hahah :D 

Susser

Skulle ønske alle dere andre også kunne vært med så vi hadde fått truffet dere :( 

Me too. Det er litt trist. :/ Jeg skulle ta av navnelappen når jeg kom hjem, men jeg følte at det markerte slutten, så jeg sov med den. :D

Tenk at nå er det over for denne gang. Det gikk SÅ altfor fort. *smask* til verdens beste jenter.

Husket du å gi Em en klem fra meg?

Jaaaa, det gjorde jeg faktisk :D hihi... jeg hadde planer om å skrive det i innlegget men det ble sånn full fart.. hehe.. 

Var utroooolig gøy i helgen <3

og eg fikk ikke møtt deg.... :o( snufs....
Så jah, er med på den, et til treff i år! Sensommeren????

Dette er virkelig den kjekkeste helga eg har hatt på veldig lenge!
dokke er fantastiske!

Håper virkelig eg får sett dokke igjen! helst i år ja :)
er så trist at helga er over! Men desse minnene kommer eg til å leve lenge på :)

Dere er superherlige alle sammen!!
emoticon 

Er glatt med på å bruke tiden min på dere igjen. Gleder meg allerede!

Haha, det var for å lure deg inn på tråden tronemor :D mohahaha.. og resten av sandwichen :D hohohooh.. Men nå kom jeg jo på det med ingen hint :D haha.. dette var jo ikke noe flaut anyways :D

Jeg skal til bergen på rihanna konsert i midten av aug.. vi kommer sikkert en tur før det også :D så vi kan se hvem som er med på å treffes :D 

SAVNER DERE!!! Helgen gikk så altfor mye fortere enn jeg trodde den kom til å gjøre... Føler meg litt tom, faktisk. Har lyst å ha dere hit igjen, nåååå!

t0mmelise skrev:
Haha, det var for å lure deg inn på tråden tronemor :D mohahaha.. og resten av sandwichen :D hohohooh.. Men nå kom jeg jo på det med ingen hint :D haha.. dette var jo ikke noe flaut anyways :D

Jeg skal til bergen på rihanna konsert i midten av aug.. vi kommer sikkert en tur før det også :D så vi kan se hvem som er med på å treffes :D 

Hvilken av dagene er det du skal på konserten snupp?

Jeg skal på torsdagen :D

SKAL DU OGSÅÅÅÅÅ??? *hååååper* :D 18 aug skal jeg :) 

woiiiiii, :) gleder meg til å treffe dere igjen altså :) da har vi en deit crazy :D

Jeg VIL møte deg når du kommer til Bergen igjen :)

jeg skal til Bergen i slutten av sommern! eller Juli kanskje.. skal hvertfall møte Ingvild, og de som vil :D må bare finne en helg som passer :D !!! godt dere hadde det morrrrrrro :D

Back
Topp