skikkelig smerter rundt eggstokkene/livmoren

Lillespire2016

Blir kjent med forumet
Idag så nøys jeg skikkelig og fikk så vondt på høyre siden under magen, gjør fortsatt vondt. :-(

er stikking og menssmerter..mest på høyresiden.. hva kan det være??

det fikk jeg også etter at jeg nøys,jeg tok det bare ekstra med ro,så gikk det over:) lytt til kroppen din:)

Var noen dager jeg hadde skikkelig vondt. Har opplevd SA så ble bekymret. Men da bare la jeg meg ned og tok det helt med ro i de dagene det gjorde vondt og det gikk over. Smertene ble som regel borte eller mindre når jeg la meg ned. Som hun andre sier så lytt til kroppen din :)

Høres ut som ligamentsmerter :) det er båndene som holder livmoren på plass som strekker og tøyer seg, og ved brå bevegelser kan det gjøre ganske vondt. Helt ufarlig og normalt :)

Last edited:
har ligget en del på sofaen idag, kjenner det fortsat,t men håper det gir seg.
(sjekker trusa hele tiden for om det kommer blod, men null tegn til det så krysser fingrene for at det ikke skjer.)

Idag så nøys jeg skikkelig og fikk så vondt på høyre siden under magen, gjør fortsatt vondt. :-(

er stikking og menssmerter..mest på høyresiden.. hva kan det være??

Jeg har en del stikkinger helt nede i magen noen dager, var ganske vondt og jeg ble skikkelig redd første gang, men gikk over etter en stund, men forstår hvordan du har det. Jeg blir så fort redd for alle ting jeg, men går som regel bra:-P hehe

Håper det gir seg snart ♡♡

Jeg fikk det samme akkurat nå. Har ligget og sett på tv en stund også kom det plutselig. Skikkelige stikk/tak nede på venstre side ved eggstokkene. Måtte faktisk krøke meg litt sammen. Kjennes ut som det gir seg nå. Men ekkelt. Særlig når man er redd for alt! :D Er 4+0.

Føyer meg til denne. Reiste meg (for) kjapt fra sofaen i sted og fikk skikkelig støt nede på høyre siden. Men gikk raskt over da, selv om jeg kjenner litt på det ennå

Da tar vi det som et godt tegn da, jenter! :D Evt. så har alle sammen slappe eggstokker eller en annen diagnose. Haha :))

Er som Toneany sier, ligamentsmerter... :Heartred
Kommer ved bråe bevegelser, som feks nysing/hosting, snur/reiser deg brått, om du har ligget lenge på en side og snur deg osv. Er h****** vondt, men går som regel raskt over :)
Ett godt tegn på at det vokser der inne :Heartred

Back
Topp