Skikkelig skuffet igjen!

Amanita

Betatt av forumet
Nå har jeg gått 2 ferske forsøk og et fryseforsøk og ingen graviditet.Begynner å miste håpet allerede nå!Hater negative tester:(

Uff, sender en god klem og krysser fingrene for at gullegget sitter neste gang! Utrolig tøff vei å gå dette, men premien man får til slutt varer resten av livet :)

Negative tester er helt jævli, men ikke mist håpet!! Du lykkes til slutt, husk 70% lykkes ila de tre offentlige og så mange av de resterende 30 lykkes i det private etterpå !!!! Ta deg tid til å sørge, så blir du etterhvert klar for enda en runde, mamma SKAL du bli !!! Her sparker prinsessa i magen, det tok 6 innsett <3

Negative tester er helt jævli, men ikke mist håpet!! Du lykkes til slutt, husk 70% lykkes ila de tre offentlige og så mange av de resterende 30 lykkes i det private etterpå !!!! Ta deg tid til å sørge, så blir du etterhvert klar for enda en runde, mamma SKAL du bli !!! Her sparker prinsessa i magen, det tok 6 innsett <3

Å, nei!!! Var det ikke noe utslag på HCG?

Sender deg en god klem jeg! Livet må føles fryktelig urettferdig nå... Alle penger, bivirkninger, legebesøk og alt føles rett ut av vinduet og forgjeves... Og man kommer vel ikke unna tankene med å lure på om man aldri kommer til å lykkes... Men du må ikke gi opp, for da skjer det ihvertfall ikke!!! Noen lykkes på første innsett og noen må prøve 10 ganger. Men de aller fleste lykkes til slutt <3

Sender deg en kjempe stoooor klem!! <3

Sender deg en stor klem

Dette var trist:( Sender deg en stor klem!
En venninne av meg sa dette til meg når vi mistet; det er begrenset hvor
lenge kroppen kan stritte i mot et så stort ønske:)
Ikke gi opp selv om det føles veldig vanskelig nå.

Klem:)

Sender deg en stor klem og håper du etter hvert klarer å se fremover mot et nytt forsøk og nye muligheter! Denne prosessen er knalltøff for kropp og sjel, men de fleste lykkes til slutt og da er alt glemt. Ta godt vare på deg selv! ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Åhhhh,Tusen takk jenter!!!:HeartbigredJeg allerede ser fremover jeg!Skal til USA i august og jeg gleder meg til det som et lite barn!Vi skal besøke mange steder men en av de er Napa Valley i California og der skal vi på sånn "wine tasting".Så jeg kan smake på masse gode viner og kose meg!Jeg skal samle krefter til neste forsøk og det er en annen ting også at life goes on!....Tusen takk for deres støtte!Ønsker alle fortsatt en god sommer!Vi ALLE SAMMEN skal lykkes en vakker dag!Masse klem:)

Så herlig med reise rett rundt hjørnet! Kos deg og nyt turen, så er batteriene dine fulladet igjen når du starter opp :).

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp