Skikkelig SKIKKELIG teit problemstilling

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Jeg vil faktisk si at det grenser til idiotisk og jeg føler meg skikkelig fjortiss nå!

Men altså. Det finnes en herremann. Som er super sjarmis, og som jeg kommer til å falle pladask for!
MEN han bor langvekkistan, studerer. Etter det så skal han ha 4 pliktår på sjøen, i ubåt.... Så det er så dumt å dra dette noe lenger en nødvendig. Men nå har han bedt meg på besøk![8|] Hjelp!
Så da begynner alle sånne lamper å blinke da. *tenk så lei seg eksen din kommer til å bli, tenk om jeg egentlig får det mye bedre om jeg prøver igjen med han, hva med han som sender 100 meldinger hver dag om hvor mye han skulle gitt for å få meg, skal jeg gi han en sjanse kanskje?*
Oh lord I`m like 14 or something! This is not a good feeling!!!

Jeg kommer til å bli så dritforelska i han dummedumme HØYE!! Pene, søte, snille, morsomme, spreke, sjarmerende mannen....[X(]

Hadde du dratt eller hadde du droppa det?

Eeeenda en?[:-] Haha[:D]

Hadde droppa det..

hadde nok droppet det, eg personlig hadde ikkje klart å gjøre det mot meg sjøl, altså tillate meg å reise dit når eg vet med meg sjøl at eg ikkje kommer til å takle at han bor langt vekke og videre skal 4 år i ubåt

[8D] nei altså denne har vært en stund [:D] Men jeg prøver å kutte han ut! Har ikke svart på meldinger på en stund, men i dag gjorde jeg det, og da er jeg solgt med en gang!![:-]

Jeg som har vært så flink!!!

Fatter ikke at JEG har blitt sånn soft liksom! JEG er jo IKKE det! Jeg er stort sett bare egoistisk når det kommer til menn.

Jeg heller mot å droppe det.

Back
Topp