Skikkelig plagsomt.

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Noen flere som har problemer med lykkemuskelen mellom spiserøret og magesekken ? Føler meg skikkelig slask siden det bare plutselig kommer 1 rap eller 3. Bøyer jeg hodet nedover føles det ut som maten skal komme opp :( å den halsbrannen da. Håper det snart gir seg. Er mye rart vi gravide skal plages med

Har bare hatt halsbrann en gang, men at maten har lyst å komme i retur har jeg daglig. Raper som en mann gjør jeg og ;)

Har store problemer med halsbrann. Utrolig vonde og ubehagelige sure oppstøt. Kjenner lukkemuskelen ikke gjør jobben sin ja. Er heldigvis mest plaget om natta, så tar en skje med gaviscon hver kveld før jeg legger meg :-)

Har store problemer med halsbrann. Utrolig vonde og ubehagelige sure oppstøt. Kjenner lukkemuskelen ikke gjør jobben sin ja. Er heldigvis mest plaget om natta, så tar en skje med gaviscon hver kveld før jeg legger meg :-)
Har de tyggetablettene, syntes de er helt forferdelige, men de hjelper :)

Har vært plaget med halsbrann de siste mnd., kommer spesielt hvis jeg spiser sterk mat eller stresser mye.. Og da er jeg skikkelig kvalm i tillegg, og sliter med å få opp luft:-(

Mye raping ja, og i går hadde jeg så halsbrann at jeg trodde jeg skulle kaste opp... Æsj.....

Har mye halsbrann, men ikke i den grad du har:-/ høres ikke noooe godt ut! Håper det bare er en periode ting, at småen presser seg litt oppi der og gjør det trangt og ubehagelig?

Huff, ja.. Har aldri klart å rape, ikke en gang om jeg har prøvd på harde livet, men nåå kommer det et par daglig :confused:
Sliter heldigvis ikke så mye med halsbrann nå, som sist :p

Back
Topp