skikkelig lei

jas

Forumet er livet
Nå er jeg lei av å være i dårlig form...
er ikke i dårlig form pga svangerskapet, men merker at kroppen min ikke tåler like mye som før....
Er så UTROLIG sliten om dagen...Og akkurat når jeg begynner å få følelsen av at jeg skal bli i topp form og få litt energi, så våkner jeg med hodepine eller sår hals...
Kjenner humøret mitt er ganske bånn i dag!!!!!
Tenkte jeg skulle bare være hjemme og slappe av i dag, men neida......
Håper jeg snart kan bli i form igjen, og at jeg kan begynne å nyte dagene..
jobben og skolen begynner å ta på, i tillegg til alt annet som skjer på ettermiddagene..Kan nesten ikke huske sist jeg var hjemme en hel dag og bare slappet av og kosa meg......-PÅ TIDE DET NÅ!!!

Unnskyld, dette ble nok litt rotete og litt mye klaging, men måtte bare få det ut.............................

Tror du må sette opp et stopp-skilt og legge deg på sofaen jeg... Det er viktig å lytte til kroppens signaler, og hvile masse. Når du har avtaler hver ettermiddag/kveld tror jeg du brenner lyset i begge ender. Trapp ned på avtalene, sett av litt tid til deg selv, og sørg for å få hvilt skikkelig ut, så tenker jeg formen blir bedre også!

ja, det er vel kanskje det jeg trenger...[&:]
Litt tid for meg selv, har egentlig prøvd på det flere ganger, men det er alltid noe/noen som krever sitt....
Men denne helga skal jeg bare slappe av og kose meg!!!
I går lå jeg og spøy på kvelden, vet ikke om det var fordi jeg var sliten eller om det var spysyken jeg fikk....Finner vel ut av det, hvis typen blir syk..hehe....

Jeg har også følt meg ganske sliten, Og fikk heldigvis 50% sykemelding slik at Jeg kan få slappet av mere.... [:D]

vill egentlig legge meg igjen nå, vert våken i to timer men dødstrøtt. kan ikke sykemldes heller.... trenger barnevakt innimellom[:D] men har ikke

Back
Topp