Skikkelig lei

babyliten

Forelsket i forumet
Åh, nå er jeg så lei at jeg har grått siden datteren dro på skolen. Har gått i 5 dager med smerter som mange ganger har lurt meg med at NÅ er det virkelig i gang, men nei. I natt løp jeg mellom doen og senga flere ganger med løs mage og tak innimellom, men det finnes ikke sammenheng mellom og jeg blir så frustrert :( Har sovet så minimalt de siste 5 dagene nå, men vet at hvis jeg ringer føden blir jeg innlagt pga skummel fødsel første gang, og har ikke lyst til å ligge der i flere dager. Er det lurt å ringe jordmor eller skal jeg bare se det an? Får ikke sove på dagtid heller så nå er jeg helt motløs og griner med én gang jeg har mulighet.

Så slitsomt og frustrerende, skjønner godt at du er lei. Hvorfor ikke bare ringe jordmor? Spesielt dersom dere har god kjemi og du trenger noen å snakke med, kanskje hun har noen gode råd til deg. Det er vel ingen god grunn til å la være å ringe, dersom du føler at det kan hjelpe deg. Hvilken type smerter er det du har?

Så slitsomt og frustrerende, skjønner godt at du er lei. Hvorfor ikke bare ringe jordmor? Spesielt dersom dere har god kjemi og du trenger noen å snakke med, kanskje hun har noen gode råd til deg. Det er vel ingen god grunn til å la være å ringe, dersom du føler at det kan hjelpe deg. Hvilken type smerter er det du har?
Ja heldigvis er jordmor ei utrolig flott og snill dame som har vært i yrket i mange år :happy: Men hun er veldig opptatt hele tiden, så da blir jeg satt over til ei som er mye yngre som egentlig ikke bryr seg virker det som. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare smertene jeg. Men har gått 3 av disse 5 dagene med smerter i ryggen og nedover føttene, samt at smertene i magen må være noe mellom kraftige kynnere og rier :arghh:

Hvis du blir innlagt så hadde du kanskje fått noe å sove på? Kanskje være der en natt eller to og så reise hjem? Vet ikke helt muligheten for det, men bare et forslag. ♡ Høres ut som en kjip situasjon... god klem.

Hvis du blir innlagt så hadde du kanskje fått noe å sove på? Kanskje være der en natt eller to og så reise hjem? Vet ikke helt muligheten for det, men bare et forslag. ♡ Høres ut som en kjip situasjon... god klem.
Jeg fikk beskjed at om jeg måtte inn før termin, så ble jeg innlagt helt til ungen hadde kommet ut :sorry: Men jeg har på følelsen av at ting begynner å skje nå, hvis ikke så kommer jeg til å ringe jordmor i kommunen i morgen, for nå er jeg sliten. Tusen takk for klemmen :Heartpink

Back
Topp