Skikkelig kosedag!

BarnIDesember

Forumet er livet
Idag har vi hatt en superfin dag!

Vi våknet halv ni.
Så la vi oss i senga sammen og leste bøker mens vi spiste kjeks og drakk litt saft.
Etter en stund stod vi opp og sorterte klær til vasketiden. Kjempeflink til sortere klær altså! [:D]
Til "frokost" lagde vi arme riddere (med grovbrød). Gjett om vi spiste masse!!!
Etter en stund gikk vi ned i vaskeriet, og da vi kom opp hadde min kjære kommet hjem fra nattevakt.
Det var koselig å se Pappa igjen kan dere tro!

Etter duppen dro vi til Besse og Tante. Vi skulle på Disney on Ice klokka 15, og vi rakk ned i god tid.
Det var stappfullt der! Masse folk, mye musikk og styr! Melia var litt skeptisk til å begynne med, men det ga seg raskt.
Hun fulgte med første delen med litt skepsis. Etter pausen var hun HELT med. Klappet og sang og danset i stolen sin!
Skikkelig moro!!! Og for første gang i mitt liv har jeg vært med på å betale 100 kroner for en bøtte med Popcorn! Helt syke priser!!
Men duverden så artig [:D][:)][:D]

Hvordan har dere andre hatt det idag?

Uffda, Auliana!
Spiste du for mange vafler til frokost? [:D]
Håper det ikke den herlige-syken som entrer huset da.
Masse god bedring!
Du får snike deg ut i stua og bytte til NRK1 og se på MGP [8D]

Hørtes ut som en helt fantastisk dag, BID [:)]

Offda, stakkars deg Auliana! Aldri kjekt å spy [:o]

Vi stod opp klokken 09 idag, deilig å sove lenge! snuppa hadde feber igjen da vi våknet [&o]
så da ble det en rolig formiddag på sofan! Senere på dagen hadde vi besøk av to venninner av meg, super koselig.
Vi bare slappet av, pratet masse og hadde det koselig [:)]

Brått nå i kveld ble jeg dårlig [:-] Skikkelig vondt i magen, flyr på do hele tiden[:'(]

Vi har også hatt en koselig dag[:D] Sov til ni alle sammen, deilig[:D] lagde skikkelig cowboy frokost med egg og bacon[:D] Deretter dro vi på leketurn, stor gymsal med tjukkaser og masse greier, foreldrestyrt, skikkelig koselig for ungene og springe rundt[:D] Da det var ferdig rundt kl 13, dro vi hjem, jeg satt en brøddeig og Simen la seg, duppet litt på sofaen jeg også[;)] Så spiste vi middag før vi kjørte til Mamma og di og drakk kaffe og spiste sjokoladekake, som hun hadde laget uten spesiell grunn ha ha[:D] Nå er det lørdagskos, hærlig[:D]

God bedring til dere som er dårlige...[&o]

Åååå så kjekt dere har hatt det i dag!!

Har også betalt en hundrings for en bøtte popcorn i dag + 100 x 2 for to is og 114,- for 3 brus. Har vært samme sted som deg gitt[;)] Snuppa var igjen hjemme med pappan da. Hadde billetter til 1830-forestillingen med mine to tantebarn, så ble litt sent å dra ut snuppa. I morgen skal vi alle 5 i Reptilparken. Blir spennende å se om snuppa er like fortrolig med slanger som hun var i sommer.

Høres ut som dere hadde en fin dag! [:D]

Høres ut som en deilig dag BiD!

VI har vært på sytreff! Og det var skikkelig kos! Maskiner, stoffer kaffe, og barn i en salig blanding:) Hehe:)

Back
Topp