Skikkelig hormonell dag :(

Håpefull

Glad i forumet
Huff og huff!
Sambo er dratt på hytta med kompisene i helga. Er super deilig å være alene hjemme men føler meg samtidig veldig alene..

Skal på 1. Kontroll på mandag. Gru gleder meg! Akk nå sitter jeg i sofan å surmuler..er 8+4 å har egentlig ikke følt meg gravid.. Vet jo at symptomene kan komme å gå samt ikke alle får sympt. Begynner nesten å lure på om jeg har lurt meg selv :p vil så gjerne mase på legen om d er mulig med en ul ettersom jeg føler det slik jeg gjør.. ?
Jeg sitter å griner for at jeg er redd for alt dette med graviditeten bare har vært en spøk! :'( Er bare litt slapp/ treg mage/ så vidt ondt i puppa.. Ikke hatt noe blødninger heldigvis!

Trenger noen støttende ord!

ikke la hjernen din lure deg!
finn på noe, feks tur til garnbutikken, kjøp inn garn til et eller annet prosjekt, og sett i gang og prøv deg frem... feks om du er nybegynner- ovnkluter (Altså sånne du kan ta ut varme ting med fra ovnen)

Uff, jeg kjenner følelsen. Jeg prøver å trøste meg selv med at jeg vet at dette ikke er innbilt svangerskap.. Men det er ikke lett! Jeg har begynt å strikke til den lille. Det kan anbefales. Jeg er nå 10+4, men dette SKAL gå godt!!! Ønsker deg ei fin helg!

ikke la hjernen din lure deg!
finn på noe, feks tur til garnbutikken, kjøp inn garn til et eller annet prosjekt, og sett i gang og prøv deg frem... feks om du er nybegynner- ovnkluter (Altså sånne du kan ta ut varme ting med fra ovnen)
Ja d va en god ide! Takk <3

Uff, jeg kjenner følelsen. Jeg prøver å trøste meg selv med at jeg vet at dette ikke er innbilt svangerskap.. Men det er ikke lett! Jeg har begynt å strikke til den lille. Det kan anbefales. Jeg er nå 10+4, men dette SKAL gå godt!!! Ønsker deg ei fin helg!
Takk for gode ord :)! Ønsker deg også en fin helg :)

Back
Topp