Skikkelig gravid!

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Eg følte meg nesten som eit godt, gamaldags freakshow då 10-åringen kom togande inn i stova med tre kompisar på slep - fordi han "måtte bare vise kor stor mage mamma har fått!".

Etterpå prøvde eg å lukke ørene når den eine kompisen begynte å informere dei andre om kor babyen skulle komme ut, og korleis den hadde komme seg inn i magen.

Sjarmen med store søsken!

Eg følte meg nesten som eit godt, gamaldags freakshow då 10-åringen kom togande inn i stova med tre kompisar på slep - fordi han "måtte bare vise kor stor mage mamma har fått!".

Etterpå prøvde eg å lukke ørene når den eine kompisen begynte å informere dei andre om kor babyen skulle komme ut, og korleis den hadde komme seg inn i magen.

høres kjent ut!

Hahaha, fantastisk! Sjarmerende alder :P

Mi på 3 har heldigvis ikke tenkt på å spørre hverken hvordan babyen kom seg inn eller skal komme seg ut derifra. :P :) ...men det kommer vel når fødselen nærmer seg tenker jeg, eller etterpå.

Hahaha, fantastisk! Sjarmerende alder :p

Mi på 3 har heldigvis ikke tenkt på å spørre hverken hvordan babyen kom seg inn eller skal komme seg ut derifra. :p :) ...men det kommer vel når fødselen nærmer seg tenker jeg, eller etterpå.
Min tiåring sa til oss at "jeg vet hva man må gjøre, men jeg tror ikke dere to har gjort det akkurat!" :P "Jeg skal ihvertfall ALDRI gjøre det!"

Haha... Jeg ler høyt her jeg sitter... Små barn er jo bare så sjarmerende :)

3 åringen min spør ikke så mye akurat det. Hænder han sier mamma har du baby i magen :-)

Min tiåring sa til oss at "jeg vet hva man må gjøre, men jeg tror ikke dere to har gjort det akkurat!" :P "Jeg skal ihvertfall ALDRI gjøre det!"
Mi på 7 år har sett på Newton hvordan babyen blir til.. Så ho spørte hvor vil hadde gjort det :p men klarte og vri meg under og svare på det. Og ho sjønnte vell til slutt at det ikkje var ett greit spørsmål :p

Føler meg skikkelig gravid nå ja.. huff måtte gå til innkjøp av denne plastikk krakken til å ha i dusjen så jeg kan sitte å shave leggene :p Pga bekkenløsning så klarer jeg ikke å bøye meg uten at det gjør veldig vondt :( Andre som har tydd til slike hjelpe midler enda? :)

Vedlegg

• 1450462644644.jpg
    1450462644644.jpg
    49 KB · Visninger: 46
Føler meg skikkelig gravid nå ja.. huff måtte gå til innkjøp av denne plastikk krakken til å ha i dusjen så jeg kan sitte å shave leggene :p Pga bekkenløsning så klarer jeg ikke å bøye meg uten at det gjør veldig vondt :( Andre som har tydd til slike hjelpe midler enda? :)
Har blir det berre shavings i badekaret. Uaktuelt å ta det oppreist...

Ååå så heldig du er som har badekar! Skulle virkelig ønske jeg hadde det, hadde nok tatt et lengre bad hver dag da tror jeg :)
Ja, det er himmelsk! Må berre passe meg så eg ikkje sovnar, gjorde det på onsdag. Då våkna eg etter to timar, i kaldt vatn og med dundrande hovudverk... Men brukt med vett er det fantastisk!

Haha :D
Har heldigvis ikke opplevd det her ennå. Her er det helst minsten som skal vise magen til alle :P
Eldstemann syns nok heller at hele greia er litt flaut.......

Eg har tatt ein stol inn på badet. Orker ikkje og stå eller sitte på gulvet når minste jenta sitter i stampen. Og ho er bare 3 år så våger ikkje og gå ut. Mannen min lo når han såg stolen :p hehe men det hjelper vis ho skal sitte der og leke så går tiden fort. Da e flisegulvet ikkje så godt og sotte på lenger :p og i senga er det flere puter. Må ha pute mellom beina hver natt for bekkenet. Det er mye hjelp i :)

Her må samboeren hjelpe meg med å ta leggene osv. Ikke får jeg til å knyte skoene selv heller. får bare vondt i magen om jeg bøyer meg

Back
Topp