Skikkelig gravid mage..

L24

Glad i forumet
Nå har jeg fått en skikkelig gravid mage..
Jeg har hele tiden gått med litt store gensere osv. Nå på lørdag kjøpte jeg noen mamma gensere på H&M og når jeg tar på de synes magen skikkelig. Jeg synes det er litt flaut å vise magen sånn men det er jo naturlig da..
Hvordan har dere andre det?

Jeg også har skikkelig tutmage[:D] Syns det er kjempestas å vise den fram jeg, er jo så stolt av den!!! Har hatt mage lenge, men er først siste mnd at man kan se skikkelig at jeg er gravid.

Lurer bare på hvordan jeg kommer til å se ut i slutten av februar, jeg er ganske liten og har litt stor mage til å være mine ant uker på vei i følge jordmor.... Triller vel etterhvert da[:D]

Moro å handle mammaklær også, syns det er mye fint å få tak i, så er jo gøy på shopping når man er gravid[:)]

det er jo bare å se på bildet mitt så skjønner du at jeg har fått en skikkelig kul.den kom på 2 uker..har en serie bilder som ligger på albumsidene og der kan en se stor forskjell fra uke 20 til uke 24..[:D]

Jeg og har fått mage, har vel hatt det en stund.. men jeg synes det er stas å gå i mammaklær og vise frem magen jeg hi hi[:D]

Jeg synes det er så mange som kikker på magen, det er jo normalt da liksom å få mage når man er gravid..[:D]

Har en babymage så det holder og har vel hatt det i mange uker nå. Går med helt vanlige klær hvor magen strutter og det gjør meg ingenting. Synes det er vakkert når magen synes jeg.

Noen tror at jeg nesten er dagsventende..... [8D] og jeg hadde mage FØR!!!! Litt god polstring... [:)] men jo, til og med JèG liker å vise fram magen nå! Stolt over den! Om jeg ikke akkurat går med navlen bar, så går jeg heller ikke med digre gensre. Selv om jeg gjerne vil vise magen fram, er det samtidig litt "ekkelt" når folk kikker på magen min! Den er jo MIN! [8D]

Magen min er litt varierende... Noen dager er den skikkelig gravid, og andre dager er den ikke det. Men det kommer vel... Litt rart med alle som skal ta på magen da... Det er uvant!

Har en liten kul, men har litt "isolasjon" rundt magen enda, så derfor synes jeg ikke at det er spesiellt pent med trange gensere. Får vente til fettet forsvinner og magen blir mer tydelig, da kanskje jeg vil gå i litt trangere gensere.

Jeg hadde skikkelig mage allerede i 3 mnd. Det var litt flaut...
For det var så tidlig. Når jeg var 4,5 mnd på vei hadde jeg 6 mnd mage.
Nå er jeg nesten "normal". hehe Men legen sier magen er stor.
Folk er veldig forskjellige da... Noen syns det nesten ikke på.

Magen har kommet ja, og den kommer skikkelig til sin rett i mammabukser med bred og lang stretch over magen [:)]. Jeg synes det er kjempekoselig, og har ikke blitt utsatt for så mange som skal kjenne enda. Fikk et tips ang. gensere av ei på jobben. Hun brukte genserene sine nesten hele svangerskapet, men skjøtet på med en avklipt topp i livet under. Tror man får kjøpt slike liv også. Tenkte jeg skulle klippe av noen singleter og gi tipset en sjanse.

Synes jeg har hatt mage lenge, jeg..... det er i hvertfall ikke noe tvil om hva som er på gang! [;)]
Synes det er godt å være over fasen hvor en bare føler seg feit......... [8D]

Liker heller ikke så godt at folk tar på magen - det er heldigvis ikke så mange som gjøre det så langt..... [:@]

Back
Topp