Skikkelig gladsak!

Jeej! Hilsen en som fortsatt er hjemme med et september 2014 barn og nå har termin 1. September :p

Jeej! Hilsen en som fortsatt er hjemme med et september 2014 barn og nå har termin 1. September :p
Jeg har også et september 14-barn og termin 4. September.... :-) Men her får alle bhg-plass da, såfremt vi søker innen fristen, så nyheten har i praksis ingen betydning for oss. Jubler likevel for dere andre! :)

Så bra! Her vi bor er det ikke ventetid i bhg. Jenta mi hadde første bhg dag en mnd etter at jeg sendte søknad, og den sendte jeg før vi hadde flyttet hit ;) Men har bodd i flere av de store byene før jeg flyttet hit, og vet at det ofte er helt krise og utrolig vanskelig å få plass i bhg, så dette er jo flott

Har ikke lest så nøye gjennom det ennå, men det er vel bare et forslag..? Håper det går veien, men tror det ikke før jeg får se det
Heiser ikkje flagget til topps før det er endeleg bekrefta eg heller, men las at alle samarbeidspartia var enige så så skal dei vel ha fleirtal :)

Jeg håper virkelig dette blir en realitet, for oss betyr dette mye :)

Krysser fingrene for gjennomslag for dette:gen014

hørte det på radioen til morgenen i dag og ble veldig glad. Tenkte faktisk på det da vi fant ut at vi var gravide og sånn ca når terminen var... "Søren, da rakk vi ikke barnehageopptaket" hehe

Back
Topp