Proverpånummerto

Glad i forumet
Himmelbarn
Sommerfuglene
Novemberfnuggene 2023
Hei folkens! Vi har bestemt oss for å droppe prevensjon og la det som skjer skje. Skremmende prosess, siden jeg mista tre ganger sist (en MA og to SA), før det endelig satt. Men desto større grunn til å satse nå, tilfelle prosessen blir like lang.

(Har ei jente på 1 år nå:Heartred)

Uansett, over til min forvirring.

Jeg hadde sist mens 14. januar (isj). Var sannsynligvis en kjemisk graviditet (positiv graviditetstest like før), men da regna jeg ny syklusen ut i fra det!

Eggløsning 29. januar (isj)

Ubeskyttet samleie flere ganger rundt dette.

Ca 6 dpo hadde jeg en dråpe blod, noe jeg trodde var festeblødning.

Men testene forble negative.

Symptomene kom og symptomene ble lik som i forrige graviditet. Noe jeg tolka som at jeg var gravid.

Men testene var negative.

På torsdag var jeg til legen og tok celleprøve. Samme dag og dagen etter blødde jeg ved hvert tørk på toalettet. Siden da har jeg blødd ca ved hvert tørk, aldri i trusa.

Venter egentlig mens nå snart, men blødningene er sparsomme og tar seg ikke opp. Kan det være celleprøven?

Har vondt i bekkenet og strålinger nedover og innsiden av lårene. Har også et ubehag inne i skjeden. Kjenner det dunker.

Jeg er kvalm (uvel), hodepine, ekkel smak i munnen, svimmel, kviseutbrudd og hormonell.

Symptomene er flere, men likevel negative tester.

Blir så forvirra. Og oppgitt.

Vil jo egentlig bare ha mensen om det likevel ikke skulle bli noe, istedenfor å leve i usikkerhet.

Kan jeg være innbilt gravid? Og hva hjelper mot det?:hungover:


Huff, føler meg skikkelig dum, men håper på forståelse her inne:confused:
 
Legen tok forresten HCG på torsdag (blodprøve), ettersom jeg nevnte den kjemiske. Men ikke fått svar.

Om den er under 5 er vel alt håp ute?
 
Når slutta du på prevensjon? Kan jo ta litt tid før kroppen er i rute igjen, kanskje det bare er hormonene som tuller?
Hva sier legen din? Kanskje du kan få henvisning til en gynekolog? :)
 
Hei! Ser ut som du har hatt noe tøffe runder :Heartred ammer du? Det kan jo påvirke syklusen. Bruker noe noen verktøy for å påvise eggløsning? Tester eller temping?når fikk du mens tilbake etter fødsel, og har syklusene vært regelmessige etter det?
 
Back
Topp