Skikkelig ekkelt!!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
I dag er dagen min, Not![:)] Satte meg ned i kjellern og Sebba ligger oppe og sover. Skrudde på babycallen og tok en telefon. PLutselig så får jeg en sirene inn i rommet her! Babycallen min tar inn absolutt ALT fra nabon sine private samtaler, lastebilsjåfører, og nå en ambulanse?!![8|]
Trodde jeg skulle dø av angst, var sikker på det var en alarm på at det var noe galt. Gjett om expert får en hissig dame på besøk i dag[:D]

Lenge leve TopCom!

är väldigt förnöj med min philips.. den har fått in en annan baby en gång men då bara bytte jag kanal..

OJ!!!Ja, da tenker jeg du skvatt, ja[&:]! Vi kjøpte babycall for 199,- (i en vanlig matbutikk, husker ikke helt hvilken) Ihvertfall, den heter UNITED, og vi er veldig fornøyd med den... Var litt skeptisk pga. prisen da en venninne av oss måtte gi 1600,- for sin, men den er faktisk veldig bra[:)]

ORIGINAL: chantonet

det er ikke vits i å bytte den, du må stille den inn å en annen kanal !![;)]

HAr prøvd mange kanaler-.

ORIGINAL: Sebastians`mamma

I dag er dagen min, Not![:)] Satte meg ned i kjellern og Sebba ligger oppe og sover. Skrudde på babycallen og tok en telefon. PLutselig så får jeg en sirene inn i rommet her! Babycallen min tar inn absolutt ALT fra nabon sine private samtaler, lastebilsjåfører, og nå en ambulanse?!![8|]
Trodde jeg skulle dø av angst, var sikker på det var en alarm på at det var noe galt. Gjett om expert får en hissig dame på besøk i dag[:D]

Lenge leve TopCom!

vi hadde også den. merk deg HADDE[:D] var kjempe fornøyd med den, helt til sambo skulle sitte her alene med elias. plutselig så hørte han ett sinsykt høyt skrik! å sprang inn til guttungen, men han lå å sov som aldri før. det skjedde flere ganger og uansett hvilke kanal han satte den på kom det inn masse rart. så det endte opp med at helt driten føk vegg imellom[8D] så den endte i tusen biter.

Back
Topp