Skikkelig ekkelt...

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
I kveld har det brent i carporten vår.. heldigvis bare den og garasjen som er brent..

Vi har garasje og carport sammenhengende og garasjen henger i huset men heldigvis er halve veggen i mur så det rakk ikke å spre seg til huset..
Men det som er ekkelt er det at ingen her oppdaget det, så naboen kom å varslet oss.. Så når jeg kom ut av rommet mitt så jeg bare flammene slå mot kjøkkenvinduet.. Så jeg bare fikk med meg jenta, dressen hennes, dyna hennes og vogna hjalp en mann meg med å få ut...

Vi har fått lov til å komme innigjen nå da, men brannvesenet er her å passer på og spyler fremdeles så føler meg ikke helt trygg...
Så min jente skal sove i senga mi i natt så jeg hvet hvor jeg har henne...

ORIGINAL: knerthen

I kveld har det brent i carporten vår.. heldigvis bare den og garasjen som er brent..

Vi har garasje og carport sammenhengende og garasjen henger i huset men heldigvis er halve veggen i mur så det rakk ikke å spre seg til huset..
Men det som er ekkelt er det at ingen her oppdaget det, så naboen kom å varslet oss.. Så når jeg kom ut av rommet mitt så jeg bare flammene slå mot kjøkkenvinduet.. Så jeg bare fikk med meg jenta, dressen hennes, dyna hennes og vogna hjalp en mann meg med å få ut...

Vi har fått lov til å komme innigjen nå da, men brannvesenet er her å passer på og spyler fremdeles så føler meg ikke helt trygg...

Så skummelt!! Brann er bare min store skrekk! Kan tenke meg du ble skremt.
Vi har hatt litt trøbbel selv, noen som tenner på søppelkassa vår. Skjedd flere ganger. Og den har tatt skikkelig fyr, og den er også i/under carporten vår. Ene gangen rykket brannvesnet ut[&:]
Var  det påtent hos deg?

ORIGINAL: Sebastians`mamma

ORIGINAL: knerthen

Så skummelt!! Brann er bare min store skrekk! Kan tenke meg du ble skremt.
Vi har hatt litt trøbbel selv, noen som tenner på søppelkassa vår. Skjedd flere ganger. Og den har tatt skikkelig fyr, og den er også i/under carporten vår. Ene gangen rykket brannvesnet ut[&:]
Var  det påtent hos deg?

Sånt er ikke noe gøy nei...
Det kommer brannteknikkere i dag for å undersøke, men det må nesten være noen som har gjort det ved et uhel eller vilje for det er ikke noe elektrisk der det mest sansynelig har begynt.. Eneste vi har er 2 utelamper og det er nesten ikke brent der de er i forhold til resten..
Håper de finner ut hva som har skjedd..

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

uffamei, godt at ingen av dere er skadet og at det kun var materielle ting da[;)]

signerer[8|]

Back
Topp