skikkelig ekkel opplevelse!!!

SanderSabine mamsen

Forumet er livet
jeg har vært i butikken nå å på vei hjem nesten hjemme egentlig bor rett ved siden av hovedveien (der det er 80 i fartsgrense) over veien går det ei gangbru når vi kom over den møtte jeg en liten gutt maks 1 1/2 år alene som skulle over denne brua.
jeg sto litt å så da om jeg så noe foreldre i nærheten men til slutt måtte jeg løpe etter han da var han en meter med gress å 2 kampesteiner unna hovedveien...
skjelver ennå jeg... tenk om jeg ikke hadde løpt etter han...
broren tok han med hjem men gud å jeg angrer for at jeg ikke gikk med å fortalte de foreldra hva den opplevelsen gjorde med meg...

Ja jeg veit mangel på komma og punktum, men jeg er helt skjelven her...

aner ikke så de aldri... han var dønn aleine rett og slett...

ja jeg er faktisk kvalm her jeg sitter... tenk om ikke vi hadde kommet fra butikken akkurat da...

ORIGINAL: Isabelles mamma

Åjsann[&:]
Skjønner godt du ble skjelven, ja!

ORIGINAL: sander&sabinemamma79

ja jeg er faktisk kvalm her jeg sitter... tenk om ikke vi hadde kommet fra butikken akkurat da...

Uff, ja... noen sek senere og gutten hadde aldri kommet hjem til mamma og pappa igjen.... Uff en skremmende tanke....

Men du... Tenk på at du redda et liv i dag...

ja det er litt godt å tenke på... løp fra vesla uten sele i vogna å alt men fant ut at det var "bedre" hun datt ut av vogna enn at gutten blei påkjørt...

gjør ikke det men de bor noen hus bortenfor meg å jeg er ikke så mye i gata siden vi har egen lekeplass men ser jeg de en dag kommer de til å høre det...

huff så ekkelt[&:]

uff så ekkel opplevelse..

dumme foreldre som ikke passer på ungen sin...[:@]

Back
Topp