skikkelig deprimert...

vampire_princess

Andre møte med forumet
uff,nå syns dere sikkert at jeg klager til den store gullmedalje her,men jeg er så utrolig deprimert.

jeg har alltid vært litt overvektig,og slitt en del med depresjoner og angst pga det.
og nå,i svangerskapet har jeg lagt på meg så sykt på lårene...av en merkelig grunn...rundt knea.
og det er jo den værste plassen,pga at det er der jeg har mest problem med for mange kilo. [:(][:(]

og jeg bruker bare skjørt,fordi jeg ikke liker bukser. og nå er det så varmt,at jeg må gå uten strømpebukse. og da blir følelsen enda verre...følelsen av at jeg er så diger. uff...gråter jeg nå...[:(]

det er nesten slik at jeg ikke tør å gå ut blant folk mer. jeg får angst,føler at alle ser på knea mine og tenker: gud,for ei feit jente! at hun ikke slanker seg... [:(][&:]

jada,jeg kunne ha trena,men jeg har så store smerter i skrittet at jeg ikke klarer for masse fysisk aktivitet...og det gjør meg enda tristere...[:(]

Uff det er ikke bra å få slike deprisjoner du skal jo kose deg i graviditeten men jeg forstår deg veldig godt jeg sliter motsatt vei og jubler for hvert kilo som kommer som jeg har sagt før det er like ille begge veier.
Men lykke til og prøv å kos deg i svangerskapet..

klem

Back
Topp