skikkelig dårlig *oppdatert i innlegg 15 og HI

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
sevice på et hotell vi lå på sist helg. Booka hotellrom i slutten på mai. Dobbeltrom.
Når vi da har kjørt hele veien til hotellet og skal til å booke inn får vi beskjed om at "det har skjedd en feil så dere får et enkeltrom med en ekstra seng med (klapp seng fra ikea med suuuuper tynn madrass)
Sa da at vi håpa vi fikk redusert pris da siden vi måtte ligge på en sånn crappy seng, MEN NEIDA det kunne de ikke gjøre. det gikk ikke i det hele.
Ringte tilogmed hun som driver hotellet og hun var heller ikke noe samarbeidsvillig i det hele tatt.

Siden det da var fullt på alle hotellene i byen så måtte vi bare ta det rommet.
Da vi kom inn på rommet møter vi et knøtt lite rom med en seng og en ekstra seng, helt ny, men uåpnet og umontert. Da vi spurte etter verktøy så hadde de ikke det så de bytta bare ut senga med en gammel som hadde gule flekker på hele madrassen. Senga måtte vi og re opp selv.

Vi ble så sinna at vi viste ikke helt hvor vi skulle gjøre av oss, men måtte da bare bo der.

Hvordan hadde du reagert om det var deg som opplevde dette??????

Sorry ble litt langt.

Ringte nå hun som driver hotellet og fortalte hva jeg mente om dette. Sa og at vi hadde skrevet til avisene i bergen om hotellet hennes. Hun virka ikke til å bry seg i det hele tatt. kun det å få pengene sine.
Fikk beskjed om at jeg måtte sende en skriftlig klage på hva som var galt. (dette sa hun ikke da vi prata med henne samme dagen som vi sjekka inn)

Dette skreiv jeg i mailen til henne. (har ikke sendt den enda) er det noe jeg bør endre på / legge til??

Henviser til samtale pr telefon 23 august.

Som jeg sa på tlf så er vi IKKE fornøyd med servicen du har på ditt hotell. Spesielt ikke din egen måte å gjøre ting på.

Vi booka et dobbeltrom i slutten av mai til helga 15-16 august 09.
Da vi kom for å sjekke inn fikk vi beskjed om at vi hadde fått et enkelt rom med en ekstra seng. MEN måtte betale for et dobbelt rom uansett.

Hadde dette vert et skikkelig hotell så hadde vi fått avslag i prisen og kun betalt for et enkeltrom uten ekstra seng siden det er hotellets feil at ting ikke stemmer.

Dette syns vi er smålig av deg som hotellsjef å ikke fire på noe. Service er det viktigste på et hotell.... på telefonen sist helg (15 aug) virka det mest som du kun var opptatt av at vi hadde betalt og ikke om vi var fornøyde. Du sa ikke "beklager" en gang.

Jeg ser på din prisliste at et enkeltrom koster fra 599 , men ingenting om hvor mye det koster ekstra for en ekstra seng til et enkeltrom.

Vi ønsker og da at du som hotellsjef beklager for feilen som er gjort og da betaler oss en kompensasjon for bryderiet og tiden vi har brukt på dette.

Dette var en tur vi hadde gledet oss til, men som i stedenfor la en demper på helgen pga din dårlige service på ditt hotell.

Hilsen .....  .......

Da bør du klage mer, og få igjen pengene.
Det er faktisk DE som har gjort feilen, og det skal ikke gå utover dere!

ORIGINAL: LilleFørste

eg hadde vertfall ikkje betalt full pris!! Hadde nok eksplodert i lobbyen og lagd ei stor scene så alle gjestane hørte det!! blir så forbanna over sånt!! HATER folk som ikkje er serviceinnstilte!!

Vi gjorde det og. hehe. vi var 7 stk som reiste i sammen. alle klikka. hun i resepsjonen stakkar ble litt satt ut. hun ringte jo sjefen og spurte og sa bare det hun fikk beskjed om så henne kunne vi ikke kjefte på.

men det var flere gjester en oss som hørte dette. Tenkte å skrive noe til lokalavisen om dette.

ORIGINAL: suki

Herregud så elendig service. Ikke bare har de glemt bestillingen deres, men dere må faen meg skru sammen ekstrasenga selv og re den opp????? [:o][:@]

jepp. eller de hadde ikke glemt oss de hadde gjort en feil så vi fikk enkelt rom i stede for dobbelt til samme pris [:@]

ORIGINAL: Goolle

Ehm.. kan vi værsåsnill få vite hvilket hotell, og hvor det var hen..?

Har IKKE lyst å bo på et slikt dritthotell!!! Stakkars dere! klag som bare det!
Forbrukerrådet?

det var et hotell i bergen. 5 etasjer uten heis. city apartment hotel

Herregud så elendig service. Ikke bare har de glemt bestillingen deres, men dere må faen meg skru sammen ekstrasenga selv og re den opp????? [:o][:@]

sign. Og ja kontakt lokalavisen!!! [:@] Fy flate skal ikke være mulig å være så lite serviceinnstilt!!

ORIGINAL: satine

sign. Og ja kontakt lokalavisen!!! [:@] Fy flate skal ikke være mulig å være så lite serviceinnstilt!!

nei sant. skal skrive et innlegg til avisen så skulle de se om de ville trykke det.

ORIGINAL: *Isabella*

Ehm.. kan vi værsåsnill få vite hvilket hotell, og hvor det var hen..?

Har IKKE lyst å bo på et slikt dritthotell!!! Stakkars dere! klag som bare det!
Forbrukerrådet?

takk skal ligge langt unna det[:D]

det var et hotell i bergen. 5 etasjer uten heis. city apartment hotel

hadde blitt kjempe forbanna.. nektet å betale fullpris[:'(]

ORIGINAL: satine

nei sant. skal skrive et innlegg til avisen så skulle de se om de ville trykke det.

Snakk med BA og BT så skriver de nok noe om det. Har i alle fall notert meg navnet på det hotellet, så der skal vi ikke overnatte

Dette har jeg skrevet til bt.no hva syntes dere??

Hei. Viser til samtale med dere torsdag 20 august.

Her er vår historie fra City apartments Bergen.

I slutten av mai var jeg inne på hjemmesidene demmes og booka et dobbeltrom. Vi var da 4 par som dro sammen og alle booka samme dag.
Da vi kom frem til hotellet (15 august) og skulle sjekke inn fikk meg og min samboer beskjed om at det var skjedd en feil slik at vi måtte ha et enkelt rom , men skulle få en ekstra seng inn.
Dette syntes vi var skikkelig dumt siden vi hadde booka for lenge siden. Vi sa da at vi rekna med at vi ville få avslag i prisen. Noe vi IKKE kunne få for det hadde hun ikke lov å gi oss. Hun ringte sjefen sin og fortalte hva vi mente om dette, men hun var ikke villig til å gjøre noe med dette. Vi fikk da gå opp og se hvordan rommene så ut. Det var bitte lite og ikke veldig koselig.  Vi hørte med et annet hotell , men det var fullt over hele byen. Vi hadde da ikke annet valg enn å legge oss inn på dette hotellet og betale full pris for et enkeltrom. ......

Da vi kom opp på rommet igjen ble vi møtt av en uåpna gjesteseng som fremdeles var innpakka i plastikk. Da vi spurte om de hadde verktøy til å montere den så fikk vi beskjed om at det hadde de ikke. De kom da med en ny seng som var montert. Denne så ikke ut. Det var gule flekker på hele madrassen og den var skikkelig vemmelig. Etter vi hadde fått den inn på rommet så gikk de bare igjen og vi måtte re opp sengen selv. Gardinene hang på halv åtte og det var trangt om plassen.

En av de andre vi reiste med ringte til hun som driver hotellet og spurte om hun nå var intressert i å fire på noe, men da spurte hun bare om vi hadde betalt. Når han sa ja så fikk han til svar. "da kan dere gjøre hva dere vil"

Dette ga en demper på en helg vi hadde gleda oss til. Dårlig service og behandling. tilogmed hun i resepsjonen var enig med oss, men hun hadde ikke lov  å gjøre noe så hun gjorde jo bare jobben sin.

Dette er et hotell jeg vil fraråde alle å sjekke inn på. Og vi vil aldri sette våre føtter der igjen.

Her er adressen til hotellets hjemmeside.      http://www.city-apartment.no/index.php?do=resepsjon

sattan te dårlig service, hadde klikka om det va meg!!!!!!!

Fy faen!! OMG!! Har virkelig ikke ord!!!
Håper det blir trykket, hvis ikke så må du sende det inn til summetonen eller noe!

ORIGINAL: Litolus

Håper det blir trykket, hvis ikke så må du sende det inn til summetonen eller noe!

Godt det ikke er bare vi som syns dette var skikkelig dårlig.

Summetonen?? det har jeg ikke hørt om [:-]

ORIGINAL: Litolus

Godt det ikke er bare vi som syns dette var skikkelig dårlig.

Summetonen?? det har jeg ikke hørt om [:-]
http://www.ba.no/meninger/summetonen/article1618427.ece
Leserinnlegg i BA

ELENDIG service!!! Men jeg må ærlig talt si at jeg ikke vet hva jeg hadde forventet når prisene var under halvparten av de andre hotellene i byn... At det ikke var heis, stod i alle fall på hjemmesiden deres. Men, at de ikke redde opp sengen var lavmål!!!

Godt skrevet!

Håper inderlig det skjer noe.. Du oppdaterer oss, ikke sant?

Takk:)

Ja jeg skal oppdatere dere jeg :)

tilogmed hun i resepsjonen var enig med oss, men hun hadde ikke lov å gjøre noe så hun gjorde jo bare jobben sin.
akuratt det hadde jeg droppet.. Stakkers jente om dette kommer i avisen, får sikkert sparken av den dritt sjefen om hun leser det.

makan [:@] jeg hadde klikka i vinkel. jeg hadde lagt med nede i resepsjoen bare for å lage ett helvetes styr ut av det,..

håper det kommer på trykk.. [:'(]

ORIGINAL: Thothamon..

tilogmed hun i resepsjonen var enig med oss, men hun hadde ikke lov å gjøre noe så hun gjorde jo bare jobben sin.
akuratt det hadde jeg droppet.. Stakkers jente om dette kommer i avisen, får sikkert sparken av den dritt sjefen om hun leser det.

Ikke farlig. hun vet vi går videre med dette og hun skulle bare jobbe ut august så slutta hun. Hun gikk på skole utenom på reiseliv. [:)]

Back
Topp