Mamma`n til Sandra
Gift med forumet
sevice på et hotell vi lå på sist helg. Booka hotellrom i slutten på mai. Dobbeltrom.
Når vi da har kjørt hele veien til hotellet og skal til å booke inn får vi beskjed om at "det har skjedd en feil så dere får et enkeltrom med en ekstra seng med (klapp seng fra ikea med suuuuper tynn madrass)
Sa da at vi håpa vi fikk redusert pris da siden vi måtte ligge på en sånn crappy seng, MEN NEIDA det kunne de ikke gjøre. det gikk ikke i det hele.
Ringte tilogmed hun som driver hotellet og hun var heller ikke noe samarbeidsvillig i det hele tatt.
Siden det da var fullt på alle hotellene i byen så måtte vi bare ta det rommet.
Da vi kom inn på rommet møter vi et knøtt lite rom med en seng og en ekstra seng, helt ny, men uåpnet og umontert. Da vi spurte etter verktøy så hadde de ikke det så de bytta bare ut senga med en gammel som hadde gule flekker på hele madrassen. Senga måtte vi og re opp selv.
Vi ble så sinna at vi viste ikke helt hvor vi skulle gjøre av oss, men måtte da bare bo der.
Hvordan hadde du reagert om det var deg som opplevde dette??????
Sorry ble litt langt.
Ringte nå hun som driver hotellet og fortalte hva jeg mente om dette. Sa og at vi hadde skrevet til avisene i bergen om hotellet hennes. Hun virka ikke til å bry seg i det hele tatt. kun det å få pengene sine.
Fikk beskjed om at jeg måtte sende en skriftlig klage på hva som var galt. (dette sa hun ikke da vi prata med henne samme dagen som vi sjekka inn)
Dette skreiv jeg i mailen til henne. (har ikke sendt den enda) er det noe jeg bør endre på / legge til??
Henviser til samtale pr telefon 23 august.
Som jeg sa på tlf så er vi IKKE fornøyd med servicen du har på ditt hotell. Spesielt ikke din egen måte å gjøre ting på.
Vi booka et dobbeltrom i slutten av mai til helga 15-16 august 09.
Da vi kom for å sjekke inn fikk vi beskjed om at vi hadde fått et enkelt rom med en ekstra seng. MEN måtte betale for et dobbelt rom uansett.
Hadde dette vert et skikkelig hotell så hadde vi fått avslag i prisen og kun betalt for et enkeltrom uten ekstra seng siden det er hotellets feil at ting ikke stemmer.
Dette syns vi er smålig av deg som hotellsjef å ikke fire på noe. Service er det viktigste på et hotell.... på telefonen sist helg (15 aug) virka det mest som du kun var opptatt av at vi hadde betalt og ikke om vi var fornøyde. Du sa ikke "beklager" en gang.
Jeg ser på din prisliste at et enkeltrom koster fra 599 , men ingenting om hvor mye det koster ekstra for en ekstra seng til et enkeltrom.
Vi ønsker og da at du som hotellsjef beklager for feilen som er gjort og da betaler oss en kompensasjon for bryderiet og tiden vi har brukt på dette.
Dette var en tur vi hadde gledet oss til, men som i stedenfor la en demper på helgen pga din dårlige service på ditt hotell.
Hilsen ..... .......
Når vi da har kjørt hele veien til hotellet og skal til å booke inn får vi beskjed om at "det har skjedd en feil så dere får et enkeltrom med en ekstra seng med (klapp seng fra ikea med suuuuper tynn madrass)
Sa da at vi håpa vi fikk redusert pris da siden vi måtte ligge på en sånn crappy seng, MEN NEIDA det kunne de ikke gjøre. det gikk ikke i det hele.
Ringte tilogmed hun som driver hotellet og hun var heller ikke noe samarbeidsvillig i det hele tatt.
Siden det da var fullt på alle hotellene i byen så måtte vi bare ta det rommet.
Da vi kom inn på rommet møter vi et knøtt lite rom med en seng og en ekstra seng, helt ny, men uåpnet og umontert. Da vi spurte etter verktøy så hadde de ikke det så de bytta bare ut senga med en gammel som hadde gule flekker på hele madrassen. Senga måtte vi og re opp selv.
Vi ble så sinna at vi viste ikke helt hvor vi skulle gjøre av oss, men måtte da bare bo der.
Hvordan hadde du reagert om det var deg som opplevde dette??????
Sorry ble litt langt.
Ringte nå hun som driver hotellet og fortalte hva jeg mente om dette. Sa og at vi hadde skrevet til avisene i bergen om hotellet hennes. Hun virka ikke til å bry seg i det hele tatt. kun det å få pengene sine.
Fikk beskjed om at jeg måtte sende en skriftlig klage på hva som var galt. (dette sa hun ikke da vi prata med henne samme dagen som vi sjekka inn)
Dette skreiv jeg i mailen til henne. (har ikke sendt den enda) er det noe jeg bør endre på / legge til??
Henviser til samtale pr telefon 23 august.
Som jeg sa på tlf så er vi IKKE fornøyd med servicen du har på ditt hotell. Spesielt ikke din egen måte å gjøre ting på.
Vi booka et dobbeltrom i slutten av mai til helga 15-16 august 09.
Da vi kom for å sjekke inn fikk vi beskjed om at vi hadde fått et enkelt rom med en ekstra seng. MEN måtte betale for et dobbelt rom uansett.
Hadde dette vert et skikkelig hotell så hadde vi fått avslag i prisen og kun betalt for et enkeltrom uten ekstra seng siden det er hotellets feil at ting ikke stemmer.
Dette syns vi er smålig av deg som hotellsjef å ikke fire på noe. Service er det viktigste på et hotell.... på telefonen sist helg (15 aug) virka det mest som du kun var opptatt av at vi hadde betalt og ikke om vi var fornøyde. Du sa ikke "beklager" en gang.
Jeg ser på din prisliste at et enkeltrom koster fra 599 , men ingenting om hvor mye det koster ekstra for en ekstra seng til et enkeltrom.
Vi ønsker og da at du som hotellsjef beklager for feilen som er gjort og da betaler oss en kompensasjon for bryderiet og tiden vi har brukt på dette.
Dette var en tur vi hadde gledet oss til, men som i stedenfor la en demper på helgen pga din dårlige service på ditt hotell.
Hilsen ..... .......

