Skikkelig dårlig form..

Tupp3

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Jeg har gått i en uke med veldig hodepine. Idag er jeg i tillegg slapp, kvalm og vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. :( samtidig er det liksom litt lite å gå til legen med..?

Jeg var til legen i går med kvalme, svimling, ogelendig form, sjukemeldt fram til jul.. Min lege tok meg veldig seriøst og ville jeg skulle ta det mest mulig med ro og håpte det er det som skal til for å bli bedre! Ta deg tur til lege, hodepine er noe av det verste siden man ikke kan ta ibux..

Jeg er helt lik.
Hodepine ut av en annen verden, svimmelhet, null energi, kvalm/uggen, og presser jeg kroppen kaster jeg opp hele kvelden.. Det er utrolig slitsomt. Vært slik i snart 5 uker. Alle blodprøver, urinprøve og blodtrykk er ok. Så som både lege og jordmor sier så må jeg bare tilpasse dagene mine etter formen og håpe det går over snart..
MEN det jeg vil frem til er at hvis du ikke merker noen bedring så ville jeg tatt en blodprøve og spesielt blodtrykksjekk hos legen bare for å utelukke at det er noe.. men både hodepine, kvalme og lite energi er vanlige «plager» i en graviditet har jeg fått vite..

Ønsker deg god bedring [emoji1317]

Back
Topp