skikkelig dårlig form

nettemor

Forumet er livet
Jeg føler meg nesten helt mørbanka, kjennes ut som jeg ikke har sovet på fjorten dager, enda det har jeg jo[:(][:(]

Og nå når jeg sitter her og skriver ser jeg bare skjermen i tåke, litt ekkelt i grunn, og bena mine er så store at jeg finner ikke sko...[:(]hater det her.....[:'(]

Nå vil jeg bare at tiden skal gå fort fort fort fort, vil bli ferdig nå!!!!!
Og jeg skal ikke gå gravid flere ganger, ser bare frem mot at de siste ukene skal gå fort, hvordan skal jeg få til det mon tro????

Litt småvondt i hodet har jeg og...[:'(]

Måtte klage litt, få ut litt frustrasjon, og til alle som sier det er fantastisk å være gravid: DERE LYVER!!!!!

Uffda - det var da ikke hyggelig!! Får håpe den siste tiden går raskt (kanskje babyen vil komme litt tidlig til og med).

He he ja det håper jeg virkelig på, jeg har avtalt med han inne i magen at det er greit han kommer ca 12 februar jeg[;)]

ORIGINAL: lenemor

Uffda - det var da ikke hyggelig!! Får håpe den siste tiden går raskt (kanskje babyen vil komme litt tidlig til og med).

ORIGINAL: nettemor

Jeg føler meg nesten helt mørbanka, kjennes ut som jeg ikke har sovet på fjorten dager, enda det har jeg jo[:(][:(]

Og nå når jeg sitter her og skriver ser jeg bare skjermen i tåke, litt ekkelt i grunn, og bena mine er så store at jeg finner ikke sko...[:(]hater det her.....[:'(]

Nå vil jeg bare at tiden skal gå fort fort fort fort, vil bli ferdig nå!!!!!
Og jeg skal ikke gå gravid flere ganger, ser bare frem mot at de siste ukene skal gå fort, hvordan skal jeg få til det mon tro????

Litt småvondt i hodet har jeg og...[:'(]

Måtte klage litt, få ut litt frustrasjon, og til alle som sier det er fantastisk å være gravid: DERE LYVER!!!!!

Enig med du, det å være gravid er oppskrytt! Første og siste gangen for meg hvertfall![&:]

trøsteklem sendes!!!! hold ut[:D]

Uffda....
ville bare sende deg en klem!

Kathrine

Dette går så bra så...bare vent.
Jeg likte heller ikke å gå gravid, alle tok på min mage...grrr
Bena ble tykk og vond...grrrrr
Har ALDRI sett så mye utrolig fine klær som jeg hadde lyst til å kjøpe jeg, selvfølgelig ikke i mamma str.
Men nå er jeg snart igang med nr. 2 og alt det der er glemt, gleder meg bare til å bli gravid igjen.
Har en 2 åring hjemme nå, og jeg kan love deg at å være gravid er MYE kosligere enn å sloss med en trassig 2 åring!!!!

Tusen takk for klemmer og oppmuntring alle sammen, det hjelper på litt det... [:)]
Hva skulle jeg gjort, og hvordan skulle jeg klart meg uten dere og denne siden[:D]

Sender deg en trøsteklem jeg. Høres ut som om du kan trenge det i dag!!

Håper formen din er vedre i morra, og at tida begynner å gå fort mot slutten. Mange synes jo at det kommer litt brått på når barnet endelig kommer...

M

ORIGINAL: pebbles

Enig med du, det å være gravid er oppskrytt! Første og siste gangen for meg hvertfall![&:]

Uff.... det sa eg o fra ca uke 20 i tvillingsvangerskapet mitt... og jeg savner faktisk magen min nå... hehe.... [:D]

huff høres ikkje bra ut.
sjøl så stortrives æ som gravid men så e æ ikkje kommet så langt ennu så kanskje æ vil klage meir når dein ti kommer[;)]

men sende en trøsteklæm t dæ uansett

Enig med deg. Det er løgn at det er fantastisk å være gravid!!! Men kanskje vi også fortrenger det når vi har født da... Virker som alle andre gjør det[;)]

Får håpe det da[;)] mange har jo fler enn et barn så[;)]

ORIGINAL: Trulte74

Enig med deg. Det er løgn at det er fantastisk å være gravid!!! Men kanskje vi også fortrenger det når vi har født da... Virker som alle andre gjør det[;)]

føler med deg nettemor,har det sånn jeg oxo. jeg håper lillemann her kommer om 5 uker og noen dager. han er jo klar da står det i disse bladene. 37 uker da. jeg vil IKKE gå over,da blir jeg galen[8D] jeg har sånn bekkenløsning at jeg kommer meg ikke ut av sengen,er et h...... og snu seg oxo.

Jepp, vet hvordan det der er lenemoren, håper også han her vil komme litt før, det er jo lov å håpe[;)]

Det er ingen dans på roser å være gravid, selv om alle som ikke har vært det - tror det. Vi er kjempeheldige som kan bli gravide, så egentlig skal vi vel bare holde kjeft[;)] Men situasjonen blir litt annerledes når en er der, klart alle gleder seg, MEN det er jo en del plager forbundet med denna lille tingen i magen også, og det tenker ikke alle over[:)]

Nå skal jeg ikke klage så mye selv, for har ikke hatt det så ille egentlig. Har hatt litt av det meste, men gidder ikke prate om det når folk spør. Er ikke alt de har noe med syns jeg[;)]

Men Nettemor, trøst deg med at detta her sikkert er glemt om to måneder[:D] Trur vi glemmer det meste når vi får se hva som har liggi inni der og forårsaka dissa plagene jeg. Tida går utrolig sakte den siste tida, men når vi ligger på sykehuset tipper jeg den har gått fort likevel[:)]
Bare si fra hvis du vil finne på noe snart da[:)]

Back
Topp