Skikkelig aktiv baby!

Linenni

Flørter med forumet
Heisann!:)
Jeg er førstegangsfødende, så har ingenting å sammenligne med, men hvis ikke jeg har en liten energiklump i magen, så vet ikke jeg!:p
Jeg er 35 uker på mandag, men hun har vært veldig aktiv siden uke 15/16.. Det er jo selvfølgelig utrolig godt å kjenne at det er liv og røre, men nå begynner det å bli veeldig slitsomt!:p
Hun har lagt seg med hodet nede for flere uker siden, så kjenner greit press på blæra store deler av tida, spesielt på kvelden.. Tisser konstant:p Nesten umulig å sitte normalt, da det kjennes som om noen har plassert pinner i ribbeina på høyre side!:p Hun treffer også noe nedi høyre side på magen, som gir en sånn støtsmerte, har konkludert med at det må være en nerve eller noe..:p I tillegg driver hun å "velter" seg rundt, flytter rumpa langs navlen min, det kan ses utenpå genseren hvis jeg har tettsittende klær:p Nesten så jeg føler folk ser det når jeg står i kassa på jobb, hele magen "bølger" og rister!;D Også hikker hun, mye!:p

Kjenner det skal bli godt å få henne på utsida, da skal hun få sprelle og være så mye "loppe" hun bare orker!:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Kjenner at min får også magen til å bølge mye, tror hun er misfornøyd med plassen, for hun prøver å strekke seg hele tiden. Og dette er ikke noe godt med tanke på at jeg har smerter ved bekkenløsning og hun har hode langt der nede og presser i mot mens hun sparket oppover. Blir herligt når hun er ute ;)

Hehe! Jeg merker veldig stor forskjell på storesøster og han her. Han er MYE mer aktiv. Hun gav liksom et dult i ny og ne. Han her er mer som du beskriver din jente :p

Min første var akkurat slik du beskriver. Hun her er veldig rolig, bare strekker på seg litt, og beveger seg litt iløpet av dagen.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Vesla var rolig i magen, mens lillebror er overaktiv. Tenker at han er sliten når han kommer ut, og trenger mye søvn :p

Her er det også voldsom aktivitet :excited001
Litt vel mye til tider:) Føler at innvollene mine blir skviset og dratt i,og magen blir strekt og dyttet på...

Ei aktiv frøken:dance011

Av og til trykker hun skikkelig til - skikkelig akrobat-rulling med rompa (eller er det knærne..? låret..?) og nesten klyping i siden!
Det er mer vilje bak bevegelsene nå. De har blitt større og sterkere, disse barna våre.

Heisann!:)
Jeg er førstegangsfødende, så har ingenting å sammenligne med, men hvis ikke jeg har en liten energiklump i magen, så vet ikke jeg!:p
Jeg er 35 uker på mandag, men hun har vært veldig aktiv siden uke 15/16.. Det er jo selvfølgelig utrolig godt å kjenne at det er liv og røre, men nå begynner det å bli veeldig slitsomt!:p
Hun har lagt seg med hodet nede for flere uker siden, så kjenner greit press på blæra store deler av tida, spesielt på kvelden.. Tisser konstant:p Nesten umulig å sitte normalt, da det kjennes som om noen har plassert pinner i ribbeina på høyre side!:p Hun treffer også noe nedi høyre side på magen, som gir en sånn støtsmerte, har konkludert med at det må være en nerve eller noe..:p I tillegg driver hun å "velter" seg rundt, flytter rumpa langs navlen min, det kan ses utenpå genseren hvis jeg har tettsittende klær:p Nesten så jeg føler folk ser det når jeg står i kassa på jobb, hele magen "bølger" og rister!;D Også hikker hun, mye!:p

Kjenner det skal bli godt å få henne på utsida, da skal hun få sprelle og være så mye "loppe" hun bare orker!:D

Akkurat sånn har eg det! Er og 35 veker :p
Einaste forskjellen er at eg ikkje veit om han ligger med hovudet ned

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp