Skikkelig øm mage

Mona-B

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julikulene 2020
Jeg er 13+4 idag, og har jo hatt tider der magen føles litt øm, men idag har jeg skikkelig øm mage, hver bevegelse gjør vondt og får små kramper/stikninger innimellom selv om jeg ligger helt stille.

De føles ikke slik som vanlige stikninger som når livmoren strekker seg.

Noen som har vært borti dette før?

Har du ringt legen? Det kan være kynnere eller noe slikt, best å ta en telefon for å være på den sikre siden :) er jo både vanlig og uvanlig med smerter, kommer an på alt mulig. Hvordan går det nå, noe bedring?

Har du ringt legen? Det kan være kynnere eller noe slikt, best å ta en telefon for å være på den sikre siden :) er jo både vanlig og uvanlig med smerter, kommer an på alt mulig. Hvordan går det nå, noe bedring?
Legen min var ikke på jobb idag :/ men føler det er litt bedre nå, men fremdeles mer øm enn vanlige dager

Magen min føles i perioder ut som ett stort blåmerke fra navlen og ned :p livmor er rett og slett i mitt tilfelle en stk stor og øm muskel :)

Magen min føles i perioder ut som ett stort blåmerke fra navlen og ned :p livmor er rett og slett i mitt tilfelle en stk stor og øm muskel :)
Ja det er lutt slik det føles udag, gjerne det er nirmalt da :angelic:

Back
Topp