Skifting av etternavn

Catski

Forumet er livet
I dag skal jeg sende inn skjema for skifting av etternavnet til Filip.
Vi er ikke gift, og hadde funnet ut at Filip skulle ha etternavnet til samboer. Har tenkt masse på det, og funnet ut at jeg synes bare det var rart og vemodig at han ikke hadde mitt etternavn også. Samboer synes jeg gjorde det så tungvindt at jeg ikke tenkte på det før, men han måtte innrømme at han også hadde syns det hadde vært rart om Filip ikke hadde hatt hans etternavn. Så da blir det skiftings....

det hørtes fornuftig ut. Begge barna mine har begge våre etternavn. det var ikke spørsmål om de skulle ha bare den ene sitt etternavn.. nå er jeg jo vedlig glad for det ettersom vi ikke er sammen lenger[:)]

Det var det jeg også fant ut, siden vi da vil ha samme etternavn.
Men nå når vi ikke har samme etternavn, var det bare merkelig at Filip ikke hadde samme som meg.
Blir vel å ta bort det ene når vi gifter oss.

snuppa mi har bare sambo sitt.. syns det var rart med mitt så lenge jeg har tenkt til og bytte når jeg gifter meg en gang..

Våre 3 har begge sitt etternavn [:)].

Her har snuppa fått sambo sitt... Skal jo gifte oss en gang i tiden så da får jeg også det etternavnet... Jeg og moren til sambo har likt fornavn så det blir dobbelt opp med fornavn og etternavn når jeg og sambo gifter oss[:D]

Back
Topp