3 3smågull Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 Høsthjerter 2017 16 Okt 2013 #1 Hei. Jeg har byttet nick fra Sommerbarnjuni2014 til Bazinga. Blir det mye styr å få nicket mitt endret på terminlisten? Skiftet navn slik at det blir litt mer personlig
Hei. Jeg har byttet nick fra Sommerbarnjuni2014 til Bazinga. Blir det mye styr å få nicket mitt endret på terminlisten? Skiftet navn slik at det blir litt mer personlig
Limitless Tilhører Juni2014 ❤ Tilgangsansvarlig VIP Sommerfuglene <3 17 Okt 2013 #2 Bazinga skrev: Hei. Jeg har byttet nick fra Sommerbarnjuni2014 til Bazinga. Blir det mye styr å få nicket mitt endret på terminlisten? Skiftet navn slik at det blir litt mer personlig Klikk for å utvide … Ikke noe stress. Bare skriv det på tråden med terminlisten, så oppdaterer hun når hun er innom!
Bazinga skrev: Hei. Jeg har byttet nick fra Sommerbarnjuni2014 til Bazinga. Blir det mye styr å få nicket mitt endret på terminlisten? Skiftet navn slik at det blir litt mer personlig Klikk for å utvide … Ikke noe stress. Bare skriv det på tråden med terminlisten, så oppdaterer hun når hun er innom!