Skiftet bilstol?

Liiinamor

Forelsket i forumet
Må bare beklage om det har vært en tråd om det før, men jeg har ikke vært innpå her på en stund!

Men det jeg altså lurer på er om noen har byttet ut babystolen til en større bilstol? [:)]
Hvis ja, hvilket?

Vi har bytta, for tja, en måneds tid siden, kanskje? Bytta til besafe combi x3 - storfornøyd. Guttefanten sitter som en konge i det [:)]

ORIGINAL: tigerbebis

Vi har bytta, for tja, en måneds tid siden, kanskje? Bytta til besafe combi x3 - storfornøyd. Guttefanten sitter som en konge i det [:)]

Samme her... (borsett fra at snuppa mi sitter som en dronning [8D]) [:D]

Hvorfor har dere bytta så tidlig egentlig? bare nysgjerrig, ikke noe galt med det... vi har ikek skifta enda.. men nå er d like før.. emn finner ikke noe sete jeg er fornøyd med..

Så nei vi har ikke bytta..

ORIGINAL: hirly

Hvorfor har dere bytta så tidlig egentlig? bare nysgjerrig, ikke noe galt med det... vi har ikek skifta enda.. men nå er d like før.. emn finner ikke noe sete jeg er fornøyd med..

Så nei vi har ikke bytta..

Hehe, jeg kan kun svare for egen del.

Selene på gracoen til Mickan endte opp langt under skuldrene hennes, og presset henne ned i stolen (ikke på en trygg måte, men på en ukomfortabel gnage-måte. Hun ble sittende skvisa ned i setet, nesten med krum rygg... om du skjønner?

(hun må være grusomt lang i ryggen.... 67 lang men bruker 74 og 80 i klær... forstå det den som kan [8|])

Vi skal bytte om ikke så lenge tenker jeg, er på det slakkeste på sælene nå (når hun har på seg jakke).
Vi har 2 stk. britax two way elite (storebror bruker det ene) og er veldig fornøyd med det.

Men jeg er litt usikker på om hun er tung nok, tror det er fra 9 kg. Hun var akkurat 8 kg på 6 mnds kontrollen.

Vi har ikke bytta enda, men det blir vel at vi må snart.

Takk for svar også til meg :) :) (ikke meningen å kuppe tråden)
men ser jo ut til å  ha litt å si hvilket sete en har da.. regna jo med at jeg fortsatt har en av de tyngste babyene så var derfor jeg lurte.. på hvilke andre grunner dere hadde :)

Har ikke bytta enda, for pængan strækk itj heilt te.. Sambo sku hør om faren hans villa hjelp oss me d, men så fortalt han at han ha fått en del tusen i baksmell på skatten.. Bad timing!

Vi ska bytt te Akta Graco Cosmic Comfort [:)]

Vi har byttet for en eller to uker siden til besafeX2. har fått palla opp stolen noe under ellers "mista" han hode da han sovnet, nå sitter han godt. Bytta for egen del, den andre var så krånglete å få spenne fast i bilen (hadde ikke kjøpt stolen om vi visste det før). Han setter seg nå opp alene sa da føltes det ok å bytte med tanke på ryggen hans.

Vi har ikke byttet enda, men har snakket om at det snart er på tide [:D]

Er vel like før vi må bytte her ihvertfall. Beina hennes har begynt å kræsje litt i seteryggen... Men har ikke helt bestemt oss for hva slags type vi skal ha. Mye stive priser må jeg si. Også midt oppi skattesmellen og alt! Ugh.. Men kikket på dette her: http://www.barnesete.no/babyshield/royal/red-II/ Synes det var ganske tøft, men aldri hørt om merket... Noen som har vært borti det?

ORIGINAL: stinefine

ORIGINAL: tigerbebis

Samme her... (borsett fra at snuppa mi sitter som en dronning [8D]) [:D]

Vi har ikke bytta enda,og e trur ho har sete sitt ei godt stund te :)

ORIGINAL: MiCri

ORIGINAL: Tjufsa

Er vel like før vi må bytte her ihvertfall. Beina hennes har begynt å kræsje litt i seteryggen... Men har ikke helt bestemt oss for hva slags type vi skal ha. Mye stive priser må jeg si. Også midt oppi skattesmellen og alt! Ugh.. Men kikket på dette her: http://www.barnesete.no/babyshield/royal/red-II/ Synes det var ganske tøft, men aldri hørt om merket... Noen som har vært borti det?

Har ikke vært borti eller hørt om det setet.
Tror jeg heller hadde gått for et mer kjent merke... (og et bakovervendt..)

Kan være noen andre her inne som har erfaring med det setet da..

Ja, jeg så det var framovervendt og det er jo selvfølgelig ikke bra... Tar gjerne imot tips om hva som er bra! Gjerne noe som ikke koster hele feriepengekassa... :P

ja byttet i dag. kjøpte d samme besafe x3.... MEN når hun sovner så dette hue..og d likte e dååårlig. rart siden d er for nyfødte også egentlig. 0-18kg. men når hun er våken sitter hun perfekt!

Har ikke vært borti eller hørt om det setet.
Tror jeg heller hadde gått for et mer kjent merke... (og et bakovervendt..)

Kan være noen andre her inne som har erfaring med det setet da..

Ja, jeg så det var framovervendt og det er jo selvfølgelig ikke bra... Tar gjerne imot tips om hva som er bra! Gjerne noe som ikke koster hele feriepengekassa... :P

Huff, ja det er sviindyrt med bilstoler [&o]

Her er hvertfall mange gode tips: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17844450&mpage=1&key=?

Tror Brio Zento og Britax two way elite er billigere enn resten, samtidig som de er bra [:)]

Tusen takk for tips! :) Får snoke litt rundt og se om jeg blir enig med meg selv til slutt!

ORIGINAL: Nor09

Vi har byttet for en eller to uker siden til besafeX2. har fått palla opp stolen noe under ellers "mista" han hode da han sovnet, nå sitter han godt. Bytta for egen del, den andre var så krånglete å få spenne fast i bilen (hadde ikke kjøpt stolen om vi visste det før). Han setter seg nå opp alene sa da føltes det ok å bytte med tanke på ryggen hans.

Jeg beklager at jeg sniker men jeg kan ikke la være å kommentere her. Dere må ikke bygge opp under barnesetet det kan være veldig farlig.

ORIGINAL: Helene Harefrøken

ORIGINAL: Nor09

Jeg beklager at jeg sniker men jeg kan ikke la være å kommentere her. Dere må ikke bygge opp under barnesetet det kan være veldig farlig.

hmm.. det trodde e au. men da e dro til barnas hus her i arendal og spurte, sa hun dama at man kunne gjøre d og at d ikke gjorde noe..

Back
Topp