skifter dere

bebi

Elsker forumet
bleie på natt?Malin er rimelig våt om morran,blytong bleie,blir jo mange timer fra ti,elve til 8-9 på morran...kansje derfor hun er litt urolig etter mat på natt?pysjen er nesten fuktig og ho lokta sikkelig tiss..stakar.

Ja skifter når jeg kjenner den er tung eller hun har bæsja. Men om den er rimelig tørr lar jeg den være [:)]

ok..får ta med meg en på sovrommet i kveld.slipper jeg og ha ho ut i lyset..

Bruker å skifte bleie hvis jeg kjenner at hun er skikkelig våt, men er hun ikke det skifter jeg på morran

ORIGINAL: bebi

ok..får ta med meg en på sovrommet i kveld.slipper jeg og ha ho ut i lyset..

Hvis jeg må skifte skrur jeg ikke på lyset på badet. Lar heller lyset stå på i gangen og har døren oppe så slipper hun flomlys i allefall [:D]

ja ok..det var lurt.også kan jeg sikkert skifte den fort før maten mens vannet koker.da skrik ho jo uansett,hehe

nei, bare hvis han bæsjer.. dumt å venne de til nattestell..
minst mulig service på natta.[;)]

Skifter ikke på Sofie på natta, kun hvis jeg hører om det er action der nede. Noe det sjelden er på natta.

Men det første vi gjør om morgenen er å skifte bleie. Da er den rimelig våt, ja!

[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

bebi
ORIGINAL: Evita1987

Nei jeg pleier ikke skifte tisse bleie om natten, bare viss det er bæsje bleie.

Samme her....
Begrenset hvor mye mamma også har lyst til å stå opp om natta..

Skifter av og til 2-3 skikkelige bæsjebleier om natta.. [:'(] Klarer ikke la han ligge med det, stakkars liten [8|]
Skifter på badet, litt mye lys der kanskje..

Skifter bleie hver natt, varierer litt hvor mange. Men det er ikke noe problem i forhold til at ho våkner mer opp eller noe sånt. Har lyset på i gangen, og av på badet. Så slipper ho å ha så våt bleie. Mye mat som går inn, og mye som kommer ut igjen her...

Skifter bleie på natta hvis det er bæsj eller hvis hu er urolig pga tiss i bleia, eller så skifter jeg ikke tissebleie hvis det ikke plager henne..

Er oppe 1 gang om natta og ammer og da skifter jeg bleie. Bytter bare på henne på senga mi uten å skru på lyset.
Kan ikke være godt for de å ligge med veldig våt bleie heller...

ORIGINAL: AnetteK

Skifter bleie hvis jeg merker den er veldig våt eller at det har kommet bæsj..

Samme her!

byttet til større bleie fordi sigurd var bløt hver morgen men nå er det ikke sånn etter at jeg byttet str.

jeg bruker libero 3-6kg,og de er litt store,men enda er hun nesten fuktig på pysjen..sikkert fordi de er litt store,men ho er jo nermere 5kg snart tru jeg,så er jo den pakka vi må ha..til hvert stell hver 3-4time er den kjempevåt..

bleier lekker hvis de er for store eller for små. midi bleiene er  ikke såå store. sigurd lakk ellers om dagen også da.  deilig å slippe bøt unge om morgenen i hvertfall. håper du finner ut av det. men bleien burde jo holde en natt da . hvis hun ikke bæsjer. synes du burde prøve den neste str. tror du får deg en overraskelse... selv om du tror den er for stor. nesten sikke rpå at det vil løse problemet ditt[:D]

Back
Topp