Skiftende mening

Jani

Glad i forumet
Har dere skiftet mening mange ganger om hvorvidt dere ønsker å bli gravid eller ikke??[&:]

Det har jeg, ønsket veldig å bli gravid, derfor sluttet jeg på pillen i september og nå når jeg endelig har fått TR tilbake så ønsker jeg å utsette prøvinga til august/september, og bare bruke kondom fram til da. Dette var ikke mannen min særlig glad for, han ble veldig skuffet siden jeg har vært så innstilt på dette tidligere. Men det er jo bare snakk om 7 måneder......... Tror han føler at hans biologiske klokke begynner å tikke, ønsker å bli far før han er 30 år, men om vi venter så blir han jo far samme året som han fyller tredve[8|], og jeg har jo ikke engang blitt 25 år enda......... Har mange, mange unnskyldninger for å utsette dette, dem blir det nok aldri tomt for....... Ønsker jo barn, men vet ikke om jeg er klar for barneskrik, lite søvn osv. Dessuten har jeg det liksom for kjekt for tiden, og for travelt til å ha barn, men det går vel to uker e.l. så har jeg skiftet mening igjen. Ikke merkelig han blir frustrert[&o]

Har ikke skiftet mening noen ganger.... Alle har vært planlagt å kommet når jeg ville og følte jeg var klar.. For det er nok det som egentlig er det beste. Føler man seg ikke klar bør man nok vente litt tror jeg..

Rakk nok ikkje å skifte mening, d va ikkje planlagt i d heile tatt!!! Men veldig velkomment, når d nu først skjedde!

har ikke skiftet mening enda... har prøvd i litt over et år nå, og ønske om baby blir bare sterkere for hver mnd som går...

sånn har jeg hatt d også...plutselig vil jeg ha barn igjen nå...så vil jeg vente...[8|] vi får ta d som d kommer...[:)]
lykke til...
klemmeklem[:D]

Jani, jeg kan love deg at jeg har skiftet mening mange ganger om jeg ønsker å bli gravid eller ikke. Har liksom ikke funnet det riktige tidspunktet for å få barn, har etterhvert forstått at det ikke finnes noe som kan anses som det riktige tidspunkt. Har det vært opp til samboern min har vi fått barn for mange år siden, men nå prøver vi for fult. Håper ikke jeg har ventet for lenge, blir 32 år nå i februar.

Lykke til uansett om du venter eller ikke.

Takk for det Bethchick og ditle! Godt å høre at ikke alle andre heller er 100% sikre. Tror at jeg kommer til å vente med å prøve ordentlig til etter sommeren, får bare håpe at mannen min ikke blir altfor sur.....[&:]

Jeg foreslo aldri barn før jeg var sikker på at jeg ville ha, og mannen min sa ikke ja før han også var sikker... da var det ikke noe å lure på for min del - dette barnet er tvert igjennom ønsket av begge to!

Jeg ønsker jo svært gjerne barn jeg også, og dersom jeg hadde blitt gravid hadde barnet vært svært velkomment og elsket. Jeg føler bare at det kunne vært greit å vente noen måneder før vi direkte prøver å bli gravide......

har sånnsett ikke skifta mening men ble aldri helt klar for et svangerskap til. Men tilslutt kasta jeg meg i det og nå sitter vi med to barn.
Tror aldri jeg hadde blitt klar heller etter svangerskape jeg hadde sist.

jeg var klar som ett egg, men plutselig når jeg ble gravid så fikk jeg litt kalde føtter, begynte å tenke på hvordan det her skulle gå, og etter jeg fikk vite at vi ventet to kom sef spørsmålet om økonomi opp. men etter andre ul når jeg fikk se babyene, så smeltet jeg helt og tenkte dette skal vi klare[:D] ognå bare gleder jeg meg[:D] sambo derimot har aldri tenkt sånn, han bare gleder seg

Back
Topp