Skifte trekk på stellematte

SC79

Andre møte med forumet
Hei!
Vi har kjøpt brukt stellebord med badebalje, som ifølge tidligere eier ble kjøpt på Fru Lyng, Det er en del flekker på stellematten, og jeg vil gjerne skifte den. Er det noen som har erfaring med å sy nytt trekk til stellematte og som kan gi meg noen tips og råd?

Flyttet denne til vårt utstyrsforum, håper noen andre kan svare deg der om det er mulig å skifte trekk til stellematta. :)

Hva med å gjøre det enkelt og bare legge et håndkle over?

Det kommer jeg til å gjøre uansett, har hørt at det føles bedre for ungen [emoji64][emoji4][emoji106] men nå ser det ut til at Vanish gjorde jobben med å få vekk flekkene fra stoffet [emoji2][emoji106]

Det kommer jeg til å gjøre uansett, har hørt at det føles bedre for ungen [emoji64][emoji4][emoji106] men nå ser det ut til at Vanish gjorde jobben med å få vekk flekkene fra stoffet [emoji2][emoji106]

Så bra. Vi har lagt et tisseunderlag (sånn man får kjøpt i matbutikken) underst og håndkle over stellematta. På den måten er matta beskyttet og man slipper flekker og lukt

Det var kjempesmart!! Takk for tipset [emoji2][emoji2]

Et annet lite tips er når mini har litt løs mage har vi klippet tisseunderlaget i to og lagt det oppe håndkle under rompa slik at evt lekkasjer kommer der og kan enkelt brettes sammen og kastes uten noe mer styr med skifting av håndkle ;)

Det skal jeg huske på [emoji2] Tusen takk skal du ha [emoji64][emoji2][emoji106]

Back
Topp